کدخبر :306846 پرینت
11 شهریور 1403 - 08:33

افشای عکس آیفون 16 طلایی یک هفته قبل از رونمایی

با وجود آنکه اپل به زودی قصد دارد در مراسم رونمایی از سری آیفون 16، رنگ طلایی تیتانیومی را به جمع رنگ‌های مدل پرو این گوشی اضافه می کند، اما وبسایت 9to5Mac تصویری از روکش طلایی شایعه شده برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را به اشتراک گذاشته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس گزارش‌ها، اپل در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) و در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۶، رنگ طلایی تیتانیومی را به جمع رنگ‌های مدل پرو این گوشی اضافه می کند.

تنها چند هفته قبل از رونمایی اپل از سری آیفون ۱۶، به تازگی عکسی منتشر شده که رنگ و مدل این گوشی را لو داده است.

وبسایت 9to5Mac بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط منابع دقیق قبلی، تصویری از روکش طلایی شایعه شده برای آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس را به اشتراک گذاشته و این نشریه معتقد است که این تصویر احتمالا دقیق است.

آیفون 16

این در حالیست که رنگ طلایی آیفون ۱۶ پرو تنها نکته مهم تصویر جدید فاش‌شده از این گوشی نیست. در عکس منتشرشده در کنار دکمه پاور نوعی بریدگی روی قاب گوشی وجود دارد که دلیل آن احتمالاً دکمه اختصاصی کنترل اپلیکیشن دوربین است که در مدل جدید آیفون تعبیه شده است.

لازم به ذکر است که این تصویر فاش‌شده از آیفون ۱۶ پرو، پوستر رسمی تبلیغاتی و عکس واقعی این گوشی نیست، اما در میان حدس‌هایی که در مورد این گوشی زده شده و تصاویری که بابت آن ساخته‌اند، بهترین مورد محسوب می‌شود که تاکنون از رنگ طلایی تیتانیومی دستگاه مذکور رونمایی شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.