کدخبر :306782 پرینت
09 شهریور 1403 - 15:30

کانال رونالدو در یوتیوب رکورد گینس را زد

وب‌سایت رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد رکورد بیشترین تعداد جذب دنبال کننده (۱۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۸۲۷ نفر) یوتیوب در ۲۴ ساعت به نام کریستیانو رونالدو ستاره دنیای فوتبال ثبت شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کریستیانو رونالدو رکورد جهانی جدیدی اما بیرون از زمین فوتبال به نام خود ثبت کرد. 

وب‌سایت رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد رکورد «بیشترین تعداد جذب دنبال کننده یوتیوب در ۲۴ ساعت» به نام این ستاره دنیای فوتبال ثبت شده است.

به گفته سازمان گینس، پس از راه‌اندازی کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو در ۲۱ اوت/ ۳۱ مرداد، سیل دنبال‌کنندگان سرازیر شد و در ۲۴ ساعت ۱۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۸۲۷ نفر این کانال را دنبال کردند. این کانال در حال حاضر ۵۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

کانال یوتیوب رونالدو حالا ۲۴ ویدیو دارد که در مجموع بیش از ۲۵۰ میلیون بار دیده شده‌اند. در بعضی از این ویدیوها جورجینا رودریگز، شریک زندگی او هم حضور دارد. 

این ستاره پرتغالی پیش از این هم رکورد‌های دیگری در شبکه‌های اجتماعی به نام خود ثبت کرده است. او در حال حاضر در اینستاگرام ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و در سال ۲۰۲۲ اولین کسی در جهان بود که از مرز ۵۰۰ میلیون فالوور گذشت. او ۱۷۰ میلیون دنبال کننده در فیسبوک و ۱۱۲ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.