کدخبر :306634 پرینت
06 شهریور 1403 - 15:14

ارائه خدمت دستیار هوش مصنوعی به زائران اربعین

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی اربعین که با حمایت مرکز ملی فضای مجازی راه اندازی شد، در ایام اربعین بر روی سکوهای داخلی به زائران حسینی (ع)، ارائه خدمت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حسین دلیریان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی و ارایه خدمات به زائران گفت: دستیار هوش مصنوعی اربعین که بر روی پیام رسان داخلی بله در دسترس عموم قرار گرفت با حمایت مرکز ملی فضای مجازی ویژه زائران حسینی (ع) طراحی شده و در ایام اربعین حسینی (ع) خدمات محتوایی و اطلاعاتی مورد نیاز را به زائران حسینی ارایه کرد.

وی افزود: این چت بات برای پاسخ به نیازهای زائران حسینی (ع) در ایام اربعین و ارتقای کیفیت و ایمنی سفر آنها، طراحی و برای خدمت رسانی به مردم به صورت رایگان و عمومی در دسترس زائران قرار گرفته بود.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد: این دستیار هوش مصنوعی، راهنمای زائران برای دسترسی به مسیرها و موکب ها، مدیریت اطلاعات آنها برای زمانبندی مراسم ها و رویدادها، ارائه دهنده محتوای مذهبی همچون مداحی ها و زیارت نامه ها و مترجم همراه شان با امکان تعامل با مردم محلی بود.

دلیریان ادامه داد: همچنین پاسخگویی به سوالاتی همچون مسیرهای صحیح و امن، مکان موکب ها، وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی، شرایط آب و هوایی و حتی راهنمایی های فرهنگی و زبانی با سرعت پردازش بالا و برخط از دیگر مزایای این دستیار بود تا علاوه بر تامین نیازهای اطلاعاتی زائران عزیز، از انتشار اخبار خلاف واقع و جعلی جلوگیری کرده و مردم بتوانند با رجوع به آن از محتوا و اطلاعات صحیح و دقیق موضوعات مرتبط با اربعین حسینی (ع) مطلع شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دستیار هوش مصنوعی اربعین به منابع اطلاعاتی گسترده و به روز دسترسی داشته و به تمامی سوالات زائران پاسخ داده و آنها را به عنوان یک دستیار هوشمند در طول سفر همراهی کرد و مردم در هر زمان و مکانی به آن رجوع کرده و از نحوه برگزاری مراسم ها، معانی و مفاهیم دعاها، ارایه توصیه های دینی در کنار راهنمایی مسیر و اخبار اربعین بهره مند شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.