کدخبر :306588 پرینت
05 شهریور 1403 - 15:38

افزایش گلایه مشتریان از خدمات پستی تیپاکس در سایه سکوت وزارت ارتباطات!

علی رغم شکایات متعدد مشتریان از نحوه ارائه خدمات پستی شرکت تیپاکس و از آنجا که این شرکت در دولت دوازدهم مجوز اولین اپراتور خصوصی پست را از وزارت ارتباطات دریافت کرد، طی این سال‌ها نحوه نظارت سازمان تنظیم مقررات بر ارائه خدمات پستی این شرکت و اقدامات به منظور رفع دغدغه‌ها و کاهش گلایه مشتریان نامشخص است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت تیپاکس که با شعار بیش از نیم‌قرن تجربه، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران است و به پشتوانه اعتماد مردم، شکل گرفته و طی این سال‌ها فعالیت کرده است، چند وقتی است که با گلایه‌های متعددی از نحوه سرویس دهی و ارائه خدمات مواجه است.

در دوره‌های اخیر شاهد شکایات متعدد مشتریان از این شرکت برای عدم به سلامت رسیدن کالا یا دیر رسیدن و یا هرگز نرسیدن آن بوده و هستیم که با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی با حجم بالای این گلایه‌ها و شکایات مواجه می‌شوید.

در اعلام شکایت یکی از مشتریان تیپاکس به سیتنا با نمونه‌ای مواجه شدیم که بررسی‌ها نشان می‌دهد کالایی که چند روز در دست تیپاکس یار مانده، حتی به مقصد هم نرسیده و به اشتباه در سامانه اعلام شده که متقاضی نبوده و مجدد به شعبه اول برگشت خورده و این در حالی است که متقاضی در منزل بوده است.

پیگیری های مشتری طی تماس با شماره 8457 نیز بی‌نتیجه بوده؛ چراکه با ثبت شکایت هم اتفاقی نمی افتد و روند پیگیری هم به گفته پشتیبان تیپاکس دو روز طول می کشد.

در ذیل نمونه هایی از عدم رضایت مشتریان شاکی از خدمات تیپاکس آمده است:

تیپاکس

گفتنی است؛ مجوز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم به شرکت تیپاکس اعطا شد ولی طی این سال‌ها نحوه نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر ارائه خدمات این اپراتور خصوصی پست برای مردم مشخص نیست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.