کدخبر :306579 پرینت
05 شهریور 1403 - 13:52

برتری شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی دوره دهم کیفیت خدمات الکترونیکی

معاون فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: بر اساس نتایج ارزیابی دوره دهم توسعه دولت الکترونیکی، شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی دوره دهم کیفیت خدمات الکترونیکی بین 162 دستگاه اجرایی، در بین 10 دستگاه برتر قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرهاد آشفته دل،گفت: براساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران و همچنین اعلام نتایج نهایی سطح ملی دوره دهم ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال‌های دستگاههای اجرایی کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت، در میان 10 دستگاه برتر از بین 162 دستگاه اجرایی در کل کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه دولت کاربرمحور، رتبه اول، در زمینه دولت شفاف، رتبه اول، در زمینه دولت مشارکتی، رتبه سوم و در مجموع 68 دستگاه اجرایی پرخدمت رتبه ششم را کسب کرد.

آشفته دل اظهار کرد: ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک از مصادیق توسعه دولت الکترونیک است که با الکترونیکی کردن فرآیندها، یکپارچه سازی و هوشمند سازی آن طبق شاخص‌های هماهنگ در سطح دولت، منجر به تسهیل و تسریع امور مشتریان و صاحبان کسب و کار در صنعت ICT کشور می شود و تضمین کننده شفافیت، پاسخگویی و کاهش هزینه های اجرائی است.

معاون فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت از تمامی همکاران و مدیرانی که برای رسیدن به این موفقیت تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.