کدخبر :306287 پرینت
30 مرداد 1403 - 10:32

آموزش برداشت ارز دیجیتال داگز

طبق اطلاعیه رسمی تیم داگز، در تاریخ ۲۳ اوت دو شهریور ماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شاهد لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ ها و آغاز خرید و فروش آن خواهیم بود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، داگز نام یکی دیگر از میم‌کوین‌هایی است که بر بستر شبکه بلاک چینی تون ایجاد شده است و برای دسترسی به ایردراپ آن باید وارد ربات ویژه‌ بازی در تلگرام شد.

نماد اصلی این بازی و توکن‌های آن سگی است که با نام  (Spotty) شناخته می‌شود؛ این کاراکتر مجازی و دیجیتال اولین‌بار توسط پاول دوروف (Pavel Durov)، مؤسس تلگرام معرفی و مطرح شد؛ یکی از دلایلی که این ایردراپ را معتبر کرده ارتباط آن با مدیر اصلی تلگرام است.

پس از ورود به بازی، بسته به عمر اکانت تلگرام به هر کاربر توکن تعلق می‌گیرد؛ هرچه اکانت قدیمی‌تر باشد تعداد توکن‌های دریافتی بیشتر خواهد بود، از جمله دیگر راه‌های کسب داگز می‌توان به دعوت از دوستان، اتصال کیف پول،‌ بازدید روزانه از ربات، انجام تراکنش بر شبکه تون و عضویت در شبکه‌های اجتماعی پلتفرم اشاره کرد؛ در این میان دعوت از دوستان یکی از بهترین راه‌های دریافت توکن است. به‌‌صورتی که می‌توان با دعوت از ۵ نفر ۲۰ هزار توکن دریافت کرد.

داگز

گفتنی است؛ نیازی نیست برای این بازی وقت چندانی گذاشته شود و تنها یک‌بار ورود به آن در هر روز کافی است.

تعیین قیمت داگز به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ هرچه میزان استقبال کاربران پیش و پس از ایردراپ بالاتر باشد، احتمال مطرح‌ شدن بیشتر پلتفرم وجود دارد و در این صورت داگز می‌تواند بهتر ارزش‌گذاری شده و قیمت بالاتری پیدا کند.

بر اساس آخرین بررسی‌های خبرنگار سیتنا، توکن داگز قرار بود در صرافی‌های اوکی اکس (OKX) و بای بیت (Bybit) لیست شود. طبق اعلام صرافی OKX، معامله‌گران داگز می‌توانستند از تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) معاملات اسپات خود را آغاز کنند، صرافی بای بیت نیز در همان روز و در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران معاملات اسپات برای توکن داگز را آغاز کند، معاملات فیوچرز دلاری نیز برای این توکن از ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) و در ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شود.

اما با این حال توسعه‌دهندگان پروژه داگز (Dogs) اخیرا در کانال تلگرام خود از شش میلیون درخواست واریز توکن به صرافی‌ها و کیف پول‌های تلگرام خبر داد.

همچنین اعلام شد که واریز توکن داگز تا تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران باز خواهد بود. در نهایت، در تاریخ ۲۳ اوت (دوم شهریور) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شاهد لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ها و آغاز خرید و فروش آن خواهیم بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.