کدخبر :306254 پرینت
29 مرداد 1403 - 17:11

آیفون ۱۶ پرو چه رنگی است؟(+عکس)

تصاویری که اخیرا از ماکت‌های آیفون ۱۶ پرومکس منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالا این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری-نقره‌ای و برنز یا بهتر است بگوییم قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اطلاعاتی که در روزهای اخیر از گوشی جدید آیفون فاش شده است، حاکی از آن است که این گوشی در سه رنگ آشنا و یک رنگ جدید به دست مشتریان می‌رسد.

به تازگی ماکت‌های منتسب به آیفون ۱۶ پرو که قرار است در سال ۲۰۲۴ رونمایی شود، در فضای مجازی فاش شده‌اند. این ماکت‌ها نه تنها نمایی از طراحی کلی این دستگاه را به نمایش می‌گذارند، بلکه رنگ‌های احتمالی آن را نیز آشکار می‌کنند. 

طبق گزارشات، سه رنگ آشنا و یک رنگ جدید و متفاوت برای این مدل در نظر گرفته شده است. این افشاگری‌ها به گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد طراحی و ظاهر نهایی آیفون ۱۶ پرو مکس دامن زده و توجه علاقه‌مندان به محصولات اپل را به خود جلب کرده است.

یک افشاگر خوش‌نام با انتشار تصویری از حلقه‌های لنز دوربین آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس مدعی شده که مدل پرو قرار است با رنگ جدید قهوه‌ای عرضه شود.

به تازگی، تصویری از آیفون ۱۶پرومکس فاش شده که نشان میدهد احتمالا این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری-نقره‌ای و برنز یا بهتر است بگوییم قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

بر اساس ماکت‌های فاش‌شده، آیفون ۱۶ پرو مکس در سه رنگ کلاسیک و آشنا عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها شامل نقره‌ای، خاکستری و مشکی هستند. این سه رنگ، از محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران اپل در سال‌های اخیر بوده‌اند و حضور دوباره آن‌ها نشان‌دهنده پایبندی اپل به سلیقه کلاسیک و ثابت مشتریان خود است.

با این حال، جذاب‌ترین بخش این افشاگری‌ها، معرفی یک رنگ کاملاً جدید است که گفته می‌شود به شکل قابل‌توجهی متفاوت از آنچه تاکنون دیده‌ایم خواهد بود. این رنگ جدید و متفاوت، گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص تغییرات گسترده‌تری در استراتژی طراحی اپل برانگیخته است.

برخی منابع معتقدند که این رنگ تازه، ممکن است پاسخی به تقاضای مشتریان برای گزینه‌های جذاب‌تر و متمایزتر باشد و توجه افرادی که به دنبال نوآوری‌های بصری هستند را جلب کند.

نمی‌توان براساس ماکت‌ها در مورد رنگ‌های نهایی سری آیفون ۱۶ قضاوت کرد؛ اما باید دید آیا مشتریان از رنگ جدید آیفون استقبال خواهند کرد یا خیر.

اپل در مورد این شایعات اظهار نظر نکرده است، همچنین فعلا اطلاعات دیگری در مورد سری جدید گوشی‌های اپل موجود نیست؛ بنابراین فعلا باید منتظر بمانیم. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.