کدخبر :306138 پرینت
27 مرداد 1403 - 15:15

شرط عجیب گوگل برای اینفلوئنسرها

گوگل که برای بررسی محصولات پیکسل پیش از عرضه به بازار، اینفلوئنسرها را در نظر گرفته، به این افراد اعلام کرده که نمی‌توانند محصولات جدید این شرکت مانند گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو XL را در کنار دستگاه‌های رقبا بررسی کنند و افرادی که گوشی‌های رقیب را ترجیح دهند، ممکن است از برنامه team pixel اخراج شوند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گوگل که برای بررسی و آزمایش محصولات پیکسل، تصمیم گرفته از طریق برنامه Team Pixel محصولات خود را پیش از عرضه برای عموم، در اختیار اینفلوئنسرهای مطرح در شبکه‌های اجتماعی قرار دهد، با شرط عجیبی که در بند قرارداد آورده آن‌ها را مأیوس کرد.

کمپانی گوگل، غول فناوری که برای بررسی محصولات پیکسل پیش از عرضه به بازار، اینفلوئنسرها را در نظر گرفته، به این افراد اعلام کرده که نمی‌توانند محصولات جدید این شرکت مانند گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو XL را در کنار دستگاه‌های رقبا بررسی کنند و افرادی که گوشی‌های رقیب را ترجیح دهند، ممکن است از برنامه team pixel اخراج شوند.

نشریه The Verge در جدیدترین افشاگری، با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از این بند در قرارداد Team Pixel برای گوشی‌های جدید پیکسل که توسط برخی اینفلوئنسرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده به بررسی این موضوع پرداخت.

در این بند از قرارداد به شرکت‌کنندگان برنامه Team Pixel گفته شده که «انتظار می‌رود دستگاه گوگل پیکسل را به جای گوشی‌های رقیب نمایش دهند.» همچنین در آن اشاره شده که «اگر به‌نظر برسد که برندهای دیگر به پیکسل ترجیح داده شده‌اند، رابطه بین برند و اینفلوئنسر متوقف خواهد شد.»

«کایلا گایر»، مدیر ارتباطات گوگل در این رابطه به ورج گفت: «Team Pixel یک برنامه مجزا است و با برنامه‌های مطبوعاتی و بررسی‌های تولیدکنندگان محتوای ما تفاوت دارد. هدف Team Pixel ارسال دستگاه‌های پیکسل به دست سازندگان محتوا است، نه بررسی‌کنندگان مطبوعاتی و فنی.»

برنامه Team Pixel توسط آژانس روابط عمومی 1000heads اجرا می‌شود که محصولات را به اینفلوئنسرها و طرفداران بزرگ ارسال می‌کند.

وجود این شرایط با سردرگمی بسیاری از اینفلوئنسرها و بررسی‌کنندگان همراه شده و برخی تصور می‌کنند که این شرایط برای تمام بررسی‌کنندگان محصول اعمال می‌شود، در حالیکه نشریاتی ازجمله The Verge شامل این شرط نمی‌شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.