کدخبر :306078 پرینت
26 مرداد 1403 - 11:27

انتشار خبر فیک حمله سایبری به سیستم بانکی ایران

در حالی که طی روزهای اخیر یک منبع خبری صهیونیستی با انتشار خبر و فیلم غیرواقعی از حمله گسترده سایبری به زیرساخت های بانکی ایران به دنبال جریان سازی دروغ خبری بود، بررسی های سیتنا نشان می دهد که این خبر غیرواقعی است و طی روزهای اخیر هیچ نشانه ای مبنی بر حمله سایبری به زیرساخت های بانکی کشور دیده نشده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طی روزهای اخیر سایت خبری عبری i24 با انتشار خبر و فیلم غیرواقعی از حمله گسترده سایبری به زیرساخت های بانکی در ایران، این حمله دروغین را یکی از بزرگترین حملات سایبری صورت گرفته به ایران توصیف کرده بود.

این منبع خبری عبری با انتشار فیلمی از یک ATM که روی آن یک کاغذ حاوی اعلامیه بانک مرکزی چسبانده شده است از حمله سایبری علیه بانک‌های ایران و اختلال در برخی سامانه‌ها همچون خودپردازها (ATM) خبر داده بود.

این سایت صهیونیستی در بخشی از گزارش خبری اش تاکید کرده بود که بر اساس برآوردهای اولیه، نتایج اقتصادی این حمله برای اقتصاد ایران بسیار سنگین خواهد بود.

حمله سایبری

حال آنکه بررسی های سیتنا نشان می دهد این خبر غیرواقعی است و طی روزهای اخیر هیچ نشانه ای مبنی بر حمله سایبری به زیرساخت های بانکی کشور دیده نشده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.