تسهیل گری امور مردم با توسعه سکوهای خدمترسان
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.
به گزارش سیتنا، امین کلاهدوزان در بازدید از شرکت چارهیاب هوشمند سانا و پلتفرم آچاره، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیستبوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخشهای خصوصی در تنظیمگری مطلوب این حوزه در کشور است.
برنامه ریزی پنج ساله برای تحقق اهداف زیست بوم
وی در ادامه افزود: برنامهریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه پنج سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.
تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این بازدید با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاهها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آنها به نسبت سایر عرضهکنندگان و شرکتهای تجارت الکترونیکی متفاوت است.
تسهیلگری برای امور مردم
وی در ادامه با اشاره به تسهیلگری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیلگری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدلهای سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه میدهند.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیتهای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که بهصورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید