کدخبر :305814 پرینت
21 مرداد 1403 - 15:30

حمایت سندیکای صنعت مخابرات از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، ضمن اعلام حمایت این سندیکا از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که با عنایت به توانمندی ها و قابلیت های دکتر ستار هاشمی، انتظار داریم که مجلس با رای اعتماد خود، امید را در بخش برای جوانان و همچنین کارشناسان و مدیران با تجربه و دلسوز افزایش و زمینه رشد این بخش که زیربنای توسعه بخش های دیگر کشور است را بیش از پیش فراهم آورند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، طی نامه‌ای به هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت این سندیکا از دکتر سیدستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است:

همانطورکه استحضار دارید، در برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی-اجتماعی کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر تکالیف بخشی در حوزه فاوا، مسئولیت هماهنگی، هم‌رسانی و یکپارچه سازی تحول دیجیتال و هوشمندسازی برای افزایش بهره وری سایر دستگاه های اجرایی و رشد اقتصاد دیجیتال را نیز برعهده دارد.

چنین انتظاری از یک وزارتخانه ایجاب می‌کند وزیری که سکان هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده می گیرد، فردی باشد عالم، متخصص، پرتوان و مدیر باتدبیر در این بخش و همچنین خبره در تعاملات فراسازمانی و باورمند به تحول سازنده.

از این رو، حمایت خود را از جناب آقای دکتر ستار هاشمی، وزیر دانشمند و جوان پیشنهادی رئیس محترم جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، که فردی مسلط، متعهد و دغدغه مند برای رشد و توسعه بخش، معتقد به کار کارشناسی و جمعی، اهل تعامل با سایر بخش ها و نهادهای ذی ربط و همچنین مورد اقبال اقشار فعال در صنوف تحقیقات و تولید، برنامه ریزی، طراحی، اجرا و نهایتا بهره برداری می باشند، اعلام می‌کنیم.

با عنایت به توانمندی ها و قابلیت های اشاره شده، انتظار داریم که مجلس محترم با رای اعتماد قاطع خود به آقای دکتر سید ستار هاشمی، امید را در این بخش برای جوانان، کارشناسان و همچنین مدیران با تجربه و دلسوز افزایش و زمینه رشد این بخش که زیربنای توسعه بخش های دیگر کشور است را بیش از پیش فراهم آورند.

سندیکا

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.