کدخبر :305736 پرینت
20 مرداد 1403 - 09:22

اندروید ۱۵ با ویژگی‌های جدید در راه است

کاربران گوشی‌های اندرویدی، در انتظار انتشار نسخه اندروید ۱۵ هستند، چراکه از قبل گزارش‌هایی پیرامون تحولات و تغییرات چشمگیری که در آن اعمال شده، منتشر شده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این روزها کاربران گوشی‌های اندرویدی، بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه اندروید ۱۵ هستند که از مدت‌ها قبل گزارش‌هایی در مورد تحولات زیاد و تغییرات جذابی که در آن اعمال شده، منتشر شده بود.

گجت نیوز گزارش داد جدیدترین نسخه اندروید به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا تغییرات آن همه را مبهوت کند.

طبق اطلاعات بدست آمده، نحوه شارژ سریع گوشی، گرفتن اسکرین‌شات، استفاده از استیکرهای هوشمند، دسترسی به تنظیمات و افزایش طول عمر باتری و همینطور بررسی و عیب یابی قطعات گوشی‌های اندرویدی ازجمله تغییراتی هستند که پیش‌بینی می‌شود در اندروید ۱۵ مشاهده کنیم. حتی ممکن است امکان کنترل صدای گوشی از طریق ساعت هوشمند نیز در این نسخه ارائه شود.

نمایش تمام صفحه اپلیکیشن‌ها، یکی از ویژگی‌های جدید اندروید ۱۵ بود که تصور می‌رفت همه اپلیکیشن‌ها را مجبور کند که از حالت تمام صفحه استفاده کنند، اما به نظر می‌رسد که این ویژگی در نسخه نهایی حذف شده و این تصمیم به سازندگان اپلیکیشن‌ها واگذار شده تا خودشان نحوه نمایش آن روی گوشی‌ها را انتخاب کنند.

یکی از دلایل این امر می‌تواند ظاهر نامناسب برخی اپلیکیشن‌ها در حالت تمام صفحه باشد. باوجود اینکه گوگل باهدف تسهیل کار توسعه‌دهندگان، ابزارهایی جهت ساخت اپلیکیشن‌های تمام صفحه ارائه کرده، اما اجباری در کار نیست و ممکن است تا پشتیبانی همه‌جانبه اپلیکیشن‌ها از این قابلیت مدتی زمان ببرد.

اگرچه ممکن است تمام اپلیکیشن‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده نشوند، اما بهبودهای اندروید ۱۵ همچنان قابل توجه است و انتظار می‌رود ویژگی‌های جدید و جذابی را به کاربران ارائه دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.