کدخبر :305712 پرینت
19 مرداد 1403 - 23:11

دانشمندان جوان و تحول‌خواه، سرمایه‌های پزشکیان

بی‌گمان زمینه‌سازی برای حضور و نقش‌آفرینی دانشمندان جوان و تحول‌خواهی که آمادگی بکارگیری فناوریهای جدید بالاخص هوش مصنوعی را در وزارتخانه‌های علوم، ارتباطات و صنعت دارند، تاثیری قاطع در موفقیت دولت دکتر پزشکیان و حفظ امید به موفقیت و تقویت سرمایه اجتماعی رئیس جمهور خواهد داشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در بحبوحه تشکیل کابینه دولت چهاردهم و در حالی که روند انتخاب گزینه‌های وزارتخانه‌های مختلف  با کش و قوسهای زیادی در روزهای اخیر همراه شده است، مطرح شدن اسامی برخی جوانان دانشمند به عنوان چهره‌های برجسته پیشنهادی توسط دکتر پزشکیان، شور و امیدی در میان دغدغه‌مندان کشور و دولت و دوستاران رئیس جمهور منتخب ایجاد کرده است. 

در حالی که بسیاری از تحلیلگران موفقیت دولت پزشکیان را به عنوان فرصتی ویژه و تاریخی برای دولت و حاکمیت و رفع مشکلات دامنه‌دار ایرانیان تلقی و معرفی کرده‌اند، نقش‌آفرینی مدیران دانشمند، باانگیزه و پرتوان، ظرفیت فرصت‌سازی دولت را مضاعف خواهد ساخت.

 این مهم بالاخص در حوزه‌های تخصصی همانند وزارتخانه‌های علوم، ارتباطات و صنعت که عرصه شناخت و همراهی با تحولات پرشتاب علم و فناوری هستند، اهمیتی مضاعف دارد. 

بی‌گمان زمینه‌سازی برای حضور و نقش‌آفرینی دانشمندان جوان و تحول‌خواهی که آمادگی بکارگیری فناوریهای جدید بالاخص هوش مصنوعی را در این حوزه‌ها دارند، تاثیری قاطع در موفقیت دولت دکتر پزشکیان و حفظ امید به موفقیت و تقویت سرمایه اجتماعی رئیس جمهور خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.