کدخبر :305464 پرینت
15 مرداد 1403 - 10:07

حمایت از مخابرات در توسعه فیبرنوری در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در دیدار با استاندار بر حمایت از مخابرات در توسعه شبکه فیبرنوری در استان تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در دیدار با دکتر حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت مخابرات ایران و استان بر حمایت های استاندار چهارمحال و بختیاری برای توسعه شبکه فیبرنوری در استان تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات درخصوص چالشها و مشکلات پیش روی مخابرات نیز از استاندار و نمایندگان استان خواست تا با رایزنی با وزارت خانه و از طریق مجلس شرایط کار تسهیل گردد.

سلطانی گفت استان چهارمحال و بختیاری با مدیریت خوب مهندس محمودی و حمایتهای استاندار توانسته است در پیشبرد پروژه نجما به سرعت اقدام نماید و یکی از استانهای شاخص کشور در این موضوع باشد.

وی درخصوص برخی موارد مطرح شده توسط استاندار و معاون عمرانی و مشاور ایشان نیز قول مساعد داند تا قبل از فرا رسیدن فصل بارش پروژه های ارتباطی این استان پرسرعت تر از قبل ادامه پیدا کند و موارد مورد درخواست را نیز پیگیری نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه مخابرات داری ظرفیت های بزرگی در کشور است از جمله کارهای مهمی که با همکاری مخابرات صورت گرفت برگزاری الکترونیک انتخابات بود که با موفقیت انجام شد.

وی از تلاشها و زحمات شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه در بحث توسعه شبکه فیبرنوری و ارتباطات تلفن همراه و ثابت در استان تقدیر نمود و اظهار داشت: با دستورات و جلساتی که با ادارات و شهرداری ها و دستگاه های مختلف گرفته شده بر تعامل سازنده با مخابرات تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مخابرات یک شرکت بزرگ و توانمند کشور است، اظهار امیدواری کرد: انشالله بتوانیم جهت پیشبرد اهداف و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم در استان گام های موثری رابا همکاری دیگر سازمانها داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.