کدخبر :305208 پرینت
09 مرداد 1403 - 19:25

رضا باقری اصل در زمره برجسته ترین کارآفرینان سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات

رضا باقری اصل که از نامزدهای نهایی سکانداری وزارت ارتباطات دولت چهاردهم به شمار می رود، ویژگی های قابل توجهی در نهادسازی های حوزه فناوری داشته است، لذا وی را می توان در زمره برجسته ترین کارآفرینان سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات نامید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، از آنجاکه رضا باقری اصل ویژگی های قابل توجهی در نهادسازی های حوزه فناوری داشته است، لذا وی را می توان در زمره برجسته ترین کارآفرینان سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات نامید.

۱. ایجاد دفتر فناوری های نوین مرکز پژوهشهای مجلس.
۲. راه اندازی معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات.
۳.  ایجاد مرکز ملی تبادل اطلاعات که میزبان هشت میلیارد تراکنش سالانه است.
۴. ایجاد کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی و تصویب بیش از ۶۰۰ سرویس تبادلی که نقش اساسی در زیرساخت‌های دولت الکترونیکی و تسهیل دسترسی به داده های دولت داشته است.
۵. ⁠ایجاد دبیرخانه مستقل شورای اجرایی فناوری اطلاعات.
۶.ایجاد کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال که حامی اصلی کسب ‌کارهای دیجیتال در این سه سال بوده است.

حمایت‌های باقری اصل در قانونگذاری از حقوق مردم در دسترسی آزاد به اطلاعات، درج حکم دسترسی به اینترنت با شاخص میزان پهنای باند بین الملل در رتبه دوم منطقه در قانون برنامه پنجم، تدوین قانون دوام و قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تدوین لایحه حفاظت از داده های شخصی و مهم‌ترین رخداد قانونگذاری اخیر تدوین احکام اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند و ارتباطات قانون برنامه هفتم نشان از تلاش‌های وی در توسعه همه جانبه فناوری اطلاعات  و ارتباطات است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.