کدخبر :305140 پرینت
08 مرداد 1403 - 13:31

واکنش ایلان ماسک و ترامپ جونیور به محدودیت گوگل پیرامون «ترور نافرجام ترامپ»

ایلان ماسک و دونالد ترامپ جونیور در واکنش به گزارش‌ها پیرامون محدودیت در واژه‌های مربوط به ترور نافرجام ترامپ در فهرست پیشنهادهای خودکار گوگل، آن را به مداخله انتخاباتی نسبت دادند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک و دونالد ترامپ جونیور در واکنش به گزارش‌ها درباره محدود شدن واژه‌های مربوط به ترور نافرجام ترامپ در فهرست پیشنهادهای خودکار گوگل آن را به مداخله انتخاباتی ربط دادند.

به گزارش نیویورک‌پست، کاربران گوگل هنگام جستجوی واژه‌های خاص مربوط به ترور نافرجام ترامپ متوجه شدند که فهرست پیشنهاد خودکار گوگل، ترامپ را حذف می‌کند و موضوعات مرتبط با ترور افراد دیگر را پیشنهاد می‌دهد.

برخی نمایندگان کنگره آمریکا، ایلان ماسک و دونالد ترامپ جونیور با انتشار تصاویری از نمونه‌های جستجوشده نشان دادند که پیشنهادات جستجوی گوگل برای سوالات مربوط به ترور نافرجام ترامپ در پنسیلوانیا خالی می‌ماند و تکمیل نمی‌شود.

براساس این گزارش، حتی زمانی که کل عبارت جستجوی «تلاش برای ترور» در نوار جستجوی صفحه اصلی گوگل تایپ شده باشد، از ترامپ خبری نیست. تکمیل خودکار گوگل در این مورد، اسم افرادی چون جان اف کندی، آبراهام لینکلن، جرالد فورد، رونالد ریگان و تدی روزولت را پیشنهاد می‌کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.