کدخبر :304876 پرینت
03 مرداد 1403 - 10:20

برنامه شرکت فناوری ارتباطات باراد برای حضور در سطح بین الملل

مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات باراد، می‌گوید: در برنامه پنج ساله تمام تلاشمان بر این است که تا دو سال آینده در حوزه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم که با اولین حضور خود در نمایشگاه الکامپ سال جاری اولین گام در سطح بین الملل را برداشتیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک شویم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت فناوری ارتباطات باراد با تکیه بر دانش فنی نخبگان و کارشناسان مجرب و نیز استفاده از فناوری روز دنیا، در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای، سیستم‌های نظارتی، حفاظتی و فناوری اطلاعات با به کارگیری نیروهای جوان و خلاق و نیز با رویکرد خدمت رسانی در سراسر ایران و برخی نقاط دنیا مشغول به فعالیت است. این شرکت از سال 1400 به صورت تخصصی و رسمی شروع به کار کرده است.

در دنیای امروز امنیت مهمترین دغدغه افراد است. در راستای این اندیشه و در خدمتی نوین، با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان، شرکت فناوری ارتباطات باراد با نگاه و رویکردی جدید و نیز با تکیه بر بیش از 15 سال سابقه در زمینه های مشاوره، طراحی و اجرای شبکه‌های کابلی و فیبرنوری، انجام انــواع تست‌های فیبرنوری، عیب یابی و رفع آن، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حفاظتی و نظارت تصویر، تجهیز و راه اندازی اتاق کنفرانس، طراحی و اجرای شبکه‌های رایانه‌ای، هوشمند‌سازی و مانیتورینگ اتاق سرور، استاندارد سازی اتاق سرور، نصب و راه اندازی سانترال، نصب و راه اندازی ویپ و اعلان و اطفاء حریق در حال فعالیت است.

این شرکت عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است که دارای گواهینامه شورای عالی انفورماتیک هم می باشد.

از مزیت های رقابتی این شرکت می توان به مشاوره و بازدید رایگان، دو سال پشتیبانی رایگان برای خدمات و تجهیزات، بهره گیری از کارشناسان متخصص و انجام پروژه مشتریان در کمترین زمان وبا کمترین هزینه اشاره کرد.

در همین راستا با فرزاد راکعی، مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات باراد، فوق لیسانس برق گرایش مخابرات در همراه با بخش خصوصی شماره 106 ماهنامه نسل چهارم به گفت‌وگویی کوتاه نشستیم.

راکعی می گوید: با بیش از 15 سال تجربه توانسته ام به مدیران و صاحبین کسب و کارها کمک کنم تا بتوانند امنیت، سهولت در نظارت و مدیریت کسب و کارشان را به ارمغان بیاورند.

وی، ادامه داد: ما در شرکت فناوری ارتباطات باراد برآنیم که با استفاده از کادری متخصص و مجرب، با رویکردی جدید، خدمت رسانی خود را در سطح بین الملل ارتقا داده و بدین ترتیب سهمی کوچک در پیشرفت کشورمان داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات باراد، اظهار کرد: بانک دی، بانک صادرات، بانک مهر اقتصاد، شرکت کشت و صنعت هزار جلفا، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، انجمن اوتیسم از جمله مجموعه هایی هستند که با آنها همکاری کرده ایم.

وی، افزود: در برنامه پنج ساله تمام تلاشمان بر این است که تا دو سال آینده در حوزه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم که با اولین حضور خود در نمایشگاه الکامپ سال جاری اولین گام در سطح بین الملل را برداشتیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک شویم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.