کدخبر :304726 پرینت
31 تیر 1403 - 15:46

ببینید| رشد ۳.۵ برابری همکاری وزارت دفاع با شرکت‌های دانش‌بنیان

وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح اعلام کرد که تعداد شرکت‌های همکار دانش بنیان از ۸۰۰ شرکت به ۱۳۰۰ شرکت افزایش داشته است و رشد سه برابری در این حوزه داشتیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمدرضا آشتیانی در جریان جلسه هیات دولت به ارائه گزارشی از عملکرد وزاتخانه پرداخت و گفت: وزارت دفاع در اکثر شاخص های عملکرد رشد جهشی داشته، در میزان تولید تسلیحات، تجهیزات و تولید سامانه‌های دفاعی و ارائه خدمات رشد دو برابری داشتیم.

وی افزود: در توسعه دیپلماسی دفاعی و ارتقای نقش وزارت دفاع تعداد شرکت های همکار بخش خصوصی از ۵۷۰۰ به ۷۵۰۰ افزایش یافته و ارزش میلیاردی حجم همکاری با شرکت خصوصی در خدمات دفاعی ۴.۵ برابر رشد  داشته است. بالغ بر ۶۰ درصد عملکرد تولیدی و خدماتی وزارت دفاع در همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی انجام می‌شود که به اشتغال در بخش خصوصی کمک فراوانی کرده است.همکاری با شرکت‌های دانش بنیان از ۸۰۰ به ۱۳۰۰ افزایش یافته است که رشد ۳.۵ برابری داشته است.

امیر آشتیانی گفت: پرتاب موفق موشک ماهواره بر سیمرغ و تزریق همزمان سه ماهواره در فضا، طراحی و ساخت موشک خرمشهر ۴، طراحی و ساخت موشک ابومهدی، دستیابی به قابلیت نقطه‌زنی موشکی، ساخت و تحویل‌دهی سامانه ۱۵ خرداد و آرمان که امکان درگیری همزمان با چند هدف را دارند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.