کدخبر :304715 پرینت
31 تیر 1403 - 12:36

توسعه زیرساخت‌های شبکه پستی؛ عمده اقدامات شرکت ملی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: عمده اقداماتی که در شرکت ملی پست انجام شد، مربوط به زیرساخت‌های شبکه پستی کشور است که شیرینی آن را در آینده تجربه خواهیم کرد و امیدواریم آیندگان قدر این زیرساخت را بدانند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود لیائی امروز (یکشنبه 31 تیرماه) در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰۰ روز خدمت شرکت ملی پست، اظهار کرد: در شرکت ملی پست سعی کردیم از قافله خدمت‌رسانی در کل دولت عقب نمانیم و پا به پای دیگر مدیران با رعایت الزامات قانونی و سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر خدمت‌گذاری را ریل‌گذاری کردیم تا آیندگان راحت‌تر بتوانند خدمات رسانی کنند.

وی افزود: عمده اقداماتی که در شرکت ملی پست انجام شد، مربوط به زیرساخت‌های شبکه پستی کشور است که شیرینی آن را در آینده تجربه خواهیم کرد و امیدواریم آیندگان قدر این زیرساخت را بدانند.

لیائی افزود: در ابتدای حضور در شرکت ملی پست سه وظیفه مهم برعهده مدیرعامل شرکت ملی پست گذاشته شد. رفع دغدغه معیشتی همکاران پستی، هوشمندسازی شبکه پستی کشور و تحول دیجیتال محورهای اصلی بود که باید در شرکت ملی پست انجام می‌شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کرد: ارتباطات بین المللی که در هزار روز برقرار شد علی رغم مواردی که در گذشته وجود داشت نشان‌دهنده دیپلماسی فعال ما در حوزه‌های پستی بود که امیدواریم در دولت جدید نیز ادامه پیدا کند.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: اکنون ۳۰۰ موتور برقی وارد شبکه پستی کشور شده است. با توجه به تغییر قیمت‌ها و تورمی که ایجاد شد نتوانستیم به ۷۰۰ موتور برقی دست پیدا کنیم اما در حال پیگیری این امر هستیم. علاوه بر این، بین شرکت ملی پست و شهرداری مشهد تفاهم‌نامه‌ای برای ورود ۸۰۰ موتور برقی به امضا رسیده است تا این تعداد موتور برقی به ناوگان پستی کشور ورد کنند.

لیائی درباره‌ صندوق‌های پستی هوشمند در کشور افزود: اکنون ۱۴۰ نقطه در کشور با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم به صندوق‌های هوشمند پستی مجهز کنیم. برنامه ما ۱۰ هزار نقطه بود که امیدواریم با ایجاد این تعداد بخشی از بار توزیع خود را به سمت صندوق‌های پستی هوشمند (لاکر) ببریم. این صندوق‌ها که دارای ۱۰۰ صندوق داخلی است می‌تواند چرخه پستی را برای موزعین و مردم تسهیل کند. برنامه‌ریزی ما این بود که بتوانیم تعدادی از اپراتورهای بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش متقاعد کنیم. اکنون توانسته‌ایم برای ایجاد و نصب هزار صندوق پستی به توافق رسیده‌ایم و مابقی آن در حال انجام است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.