کدخبر :304549 پرینت
28 تیر 1403 - 11:32

نگرانی کاربران همستر کامبت از بالا نیامدن این بازی

از صبح روز سه‌شنبه (26 تیر ماه) بسیاری از کاربران به بالا نیامدن همستر کامبت اعتراض داشتند و ابراز نگرانی کردند که چند ماه زحمتشان شاید بیهوده بوده، اما مدیر تلگرام اعلام کرد که مشکل از سرورهاست و باید کمی صبور باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بازی تحت تلگرام همستر که در چند ماه گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در این مدت کم توانسته بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند از 26 تیر ماه با مشکل مواجه شده و به گفته بسیاری از کاربران این بازی بالا نمی‌آید.

کاربران معترض ابراز نگرانی کرده‌اند که تکلیف چند ماه زحمتی که برای جمع‌آوری سکه‌ها کشیده‌اند و وعده لیست شدن آن که به تبدیل شدن این توکن به پول منتهی می‌شود چه خواهد شد.

اما مدیر تلگرام اعلام کرد که باز هم مشکل از سرور است و با کمی صبر و تأمل مشکل به زودی حل خواهد شد.

برخی نیز عنوان کردند که اگر تا چند ساعت آینده مشکل همستر حل نشد می‌توانید چندبار از بازی و تلگرام خارج شوید و دوباره وارد شوید به احتمال زیاد درست می‌شود.

صفحه رسمی همستر نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: ما هم مثل شما به مشکل پیش‌آمده واقف هستیم و در تلاشیم که هرچه زودتر این مسئله را مرتفع کنیم. خیلی کم پیش می‌آید که بن شدن همستر اتفاق بیفتد و بیشتر مشکل موقتی است. کاربران نگران نباشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.