کدخبر :304129 پرینت
19 تیر 1403 - 16:11

اتاقک: در حال مذاکره با تیم هکری هستیم

به دنبال ادعای گروهی هکری مبنی‌ بر هک پلتفرم اجاره اقامتگاه اتاقک، روابط عمومی این پلتفرم اعلام کرد که از لحظات آغازین این ادعای نفوذ، اتاقک در حال مذاکره با تیم هکری است و حداکثر تلاش خود را جهت جلوگیری از انتشار داده های کاربران از این طریق انجام خواهد داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پس از ادعای گروهی هکری مبنی‌ بر هک پلتفرم اجاره اقامتگاه «اتاقک»، روابط عمومی این پلتفرم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پیرو ادعای هک شدن بخشی از اطلاعات کاربران اتاقک به اطلاع می رسانیم که شرکت اتاقک در گام نخست با همکاری پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است. اتاقک در حال راستی آزمایی ادعای این گروه هکری بوده و در صورت تائید نفوذ مسئولیت این اتفاق را می پذیرد.

از لحظات آغازین این ادعای نفوذ، اتاقک در حال مذاکره با تیم هکری است و حداکثر تلاش خود را جهت جلوگیری از انتشار داده های کاربران از این طریق انجام خواهد داد. لازم به ذکر است که کلیه ی اطلاعات پرداخت بانکی کاربران اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (C۷۷۲)، رمز عبور و تاریخ انقضا در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم ها ذخیره نمی شود.»

متعاقباً اطلاعات تکمیلی در این مورد را منتشر خواهیم کرد.

111

انتهای پیام

 

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.