کد مطلب: 

296419

لزوم مشارکت و مقررات زدایی برای پیشرفت توسعه اقتصاد دیجیتال

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مشارکت و مقررات زدایی اصل نخست در برنامه های توسعه دیجیتال است، گفت: در موضوع مشارکت باید سیاست های جدیدی اعمال کنیم و با ایجاد هیات مقررات زدایی در حوزه مشارکت، توسعه اقتصادی دیجیتال را رونق دهیم.
لزوم مشارکت و مقررات زدایی برای پیشرفت توسعه اقتصاد دیجیتال

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان گفت: باید با حذف برخی مقررات، مشارکت را افزایش داده و روند فعالیت ها را تسریع بخشیم تا در زمان مناسب به توسعه مورد نظر دست یابیم. بر این اساس با امضای قراردادهای کوتاه مدت در حوزه مشارکت، با حوصله و فرصت مناسب ترمی توان موضوعات را دنبال کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه بازار از اصول اساسی و اولیه در شرکت مخابرات است، اظهار داشت: با توسعه پایدار قطعا می توان برنامه های توسعه دیجیتال را پیش ببریم. برای توسعه اقتصاد دیجیتال نخست باید دسترسی ها رابرای مردم افزایش داد.

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دیجیتال هیچ شرکتی به اندازه شرکت مخابرات زیرساخت ندارد، تصریح کرد: در حوزه مالی با افزایش بودجه خدمات ارزش افزوده، درآمد افزایش می یابد.

وی افزود: برای توسعه بهتر در امر اقتصاد دیجیتال بهتر است در شش ماهه دوم سال مناطقی که قابلیت بیشتر و مناسب تری دارند را در بودجه عملیاتی مد نظر قراردهیم و با انجام کنترل پروژه ها برای سایر مناطق الگوی مناسبی شوند.

زارعیان با تاکید بر اینکه پیشرفت اقتصاد دیجیتال در شرکت به پیشرفت حوزه IT بستگی دارد گفت: برای ارایه خدمات کامل باید در این حوزه تحولات و تغییراتی صورت گیرد .در این زمینه نیز ارایه برنامه‌های کوتاه مدت می تواند راهگشا باشد.

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بر توسعه زیرساخت های ارتباطی و برنامه ها و فعالیت های شرکت مخابرات بر مبنای FTTHو تلفن ثابت  تاکید کرد.

وی با اشاره به تبلیغات استانی و محلی گفت  در مخابرات من و پرتال استانی تبلیغات به صورت مطلوب صورت گیرد تا همزمان نتایج بهتری حاصل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-30 09:02

افزودن دیدگاه جدید