کد مطلب: 

296012

افزایش استفاده از تراکنش های بانکداری الکترونیک BETI در آفریقای جنوبی

اقتصاددانان می‌گویند که افزایش تراکنش‌های بانکداری الکترونیک آفریقای جنوبی در ماه می نشان دهنده سیگنال مثبت برای اقتصاد است، اما عدم اطمینان در مورد تشکیل دولت وحد ملی همچنان وجود دارد.
افزایش استفاده از تراکنش های بانکداری الکترونیک BETI در آفریقای جنوبی

به گزارش سیتنا، با وجود عدم قطعیت در ماه‌های آینده به دلیل بحث های فعلی دولت وحدت ملی (GNU)، تراکنش های بانکداری الکترونیکی در ماه مه بیشتر بود که ارقام مثبت ماهانه حاکی از عملکرد بهتر سه ماهه دوم بود.

شاخص تراکنش های اقتصاد( BETI) که ارزش تمام تراکنش های بین بانکی الکترونیکی پردازش شده توسط BankservAfrica را اندازه گیری می‌کند، در ماه می 2024 بهبود بیشتری یافت و یک چشم انداز مثبت اقتصاد در سه ماهه دوم است.

شرگرن نایدو، رئیس مشارکت سهامداران بانک‌سرآفریکا، می‌گوید: تراکنش‌های بانکداری الکترونیک در ماه مه به سطح شاخص 136.2 بهبود یافت و به بالاترین سطح از ژوئن 2023 رسید و 1.4 درصد به صورت ماهانه بهبود یافت. این شاخص سومین افزایش ماهانه متوالی را نشان داد و آخرین رقم BETI سیگنال اولیه ای است مبنی بر اینکه عملکرد اقتصادی در سه ماهه دوم می‌تواند از سه ماهه اول پیشی بگیرد.

وی می‌گوید که در مجموع، BETI نشان‌دهنده تداوم حرکت مثبت در فعالیت‌های اقتصادی در دو ماه اول سه‌ماهه دوم است، که پس از عملکرد ضعیف اقتصادی در سه‌ماهه اول، با کاهش رشد تولید ناخالص داخلی واقعی (GDP) مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-18 14:57

افزودن دیدگاه جدید