کدخبر :295633 پرینت
19 خرداد 1403 - 13:30

فعالیت عجیب ۶.۵ میلیون گیمر در پلتفرم همستر کامبت!

علی رغم هشدارهای متعدد کارشناسان پیرامون امکان نفوذ هکرها به گوشی‌های کاربران بازی همستر کامبت و امکان سوء استفاده از داده‌های شخصی کاربران، تا این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در این بازی ثبت نام کرده‌اند و از بین این کاربران، بیش از ۴۴ میلیون نفر به طور روزانه فعالیت می‌کنند. علاوه بر این، بیش از ۶.۵ میلیون گیمر به طور همزمان در این پلتفرم آنلاین فعالیت دارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، همستر کامبت، بازی آنلاینی بر بستر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که علی رغم هشدارهای امنیتی، به امید پولدار کردن کاربران، با آمار میلیونی خود جایگاهش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر تثبیت کرده است.

این بازی که در پلتفرم‌های مختلف از جمله تلگرام، یوتیوب و اینستاگرام فعالیت دارد، توانسته است مخاطبان را به خود جذب کند.

آمار میلیونی از تلگرام تا همستر

همستر کامبت توانسته است موفقیت قابل توجهی در جلب کاربران و عضویت‌ها کسب کند. تا به این لحظه، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در این بازی ثبت نام کرده‌اند.

همستر کامبت؛ بازی یا پولساز؟

از بین این کاربران، بیش از ۴۴ میلیون نفر به طور روزانه فعالیت می‌کنند. علاوه بر این، بیش از ۶.۵ میلیون گیمر به طور همزمان در این پلتفرم آنلاین فعالیت می‌کنند.

در همین حال، این بازی توانسته است بیش از ۲۷ میلیون نفر عضو کانال تلگرام، بیش از ۱۶.۵ میلیون نفر نیز در کانال یوتیوب بیش از ۶ میلیون نفر دنبال‌کننده در اکس را جمع‌آوری کند.

مواظب هکرها باشید!

حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، نسبت به هک حساب‌های مردم در بازی همستر هشدار داد.

او گفت: شیوه جدید ماین کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی‌ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است. افرادی که در این بازی‌ها شرکت می‌کنند مراقب اطلاعات و حساب‌های خودشان باشند.

گرانی کارشناسان از شیوع تب همستر

همزمان با شیوع تب بازی «همستر کامبت» و پیوستن افراد به این بازی به امید کسب درآمد در آینده، چندین نگرانی اصلی در مورد این بازی وجود دارد. به دلیل استفاده این‌ بازی از پلت‌فرم تلگرام، نگرانی‌هایی مبنی بر امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در این بازی مطرح است، همچنین برخی منتقدان احتمال تبدیل شدن این بازی به یک «طرح پانزی» را مطرح می‌کنند که در آن سود سرمایه‌گذاران از طریق جذب سرمایه‌گذاران جدید تامین می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید