کد مطلب: 

295532

راه اندازی پلتفرم ارائه خدمات دیجیتال توسط اتحادیه ملی تجار و صنعتگران سنگال

اتحادیه ملی تجار و صنعتگران سنگال (Unacois) در حال مدرن شدن می‌باشد و پلتفرم ارائه خدمات دیجیتال را راه اندازی کرده است.
راه اندازی پلتفرم ارائه خدمات دیجیتال توسط اتحادیه ملی تجار و صنعتگران سنگال

به گزارش سیتنا، عثمان سی ندایه گفت: پلتفرم ارائه خدمات دیجیتال برای بازیابی ظرفیت های تولید ثروت همه کارآفرینان عضو Unacois و ارائه فرصت هایی برای توسعه زنجیره‌های ارزش در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر اجرایی Unacois، این در درجه اول یک پلتفرم دیجیتال است که کاهش فاصله را ممکن می‌کند و این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که ارتباط مستقیم تری با بازرگانان داشته باشند. از نظر توزیع، یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند قدرت خرید مصرف کننده را کم کند، تعداد مازاد افراد بین او و ارائه دهنده خدمات است. هر چه این رابطه مستقیم‌تر باشد، برای مصرف‌کننده سنگالی سودمندتر و سودآورتر بوده و در واقع، این پلتفرم نشان دهنده جهش سازمان و اعضای آن به عصر دیجیتالی شدن است.

وی افزود:  در عصر دیجیتال، این دیدگاه تحولی به طور اساسی نحوه کار ما را تغییر می دهد و برای شرکت های ما ارزش افزوده ایجاد می‌کند. با ادغام فناوری‌های دیجیتال در فرآیندها، ما توانایی بهینه‌سازی زنجیره ارزش و پاسخ مؤثرتر به نیازهای مشتریان خود را داریم. تحول دیجیتال و حمایت از اعضای خود در جهت این فرآیند برگشت ناپذیر، به ویژه از آنجایی که دیجیتالی شدن شرکت ها را تضمین می‌کند عملکرد بهتر، مدیریت داده آسان تر، ارتباطات بهتر، مدیریت ریسک موثرتر را بدنبال دارد. امتناع از تحول دیجیتالی به معنای خطر از دست دادن رقابت برای مشاغل است. دلایلی که معامله گران را برای داشتن این پلتفرم ترغیب می‌کند چندگانه است.

وی گفت: بحران بیماری کووید-19 و وقایع در اوکراین با  تشدید آسیب‌پذیری گروه‌های اجتماعی که قبلاً در اثر همه‌گیری بیماری تضعیف شده‌اند، منجر به تقویت این تز شده است که بر اساس آن تحول دیجیتال باید در قلب اولویت های شرکت ها باشد. کشور ما با چالش های متعددی مواجه است که عمده ترین آنها اشتغال، خودکفایی غذایی و حاکمیت اقتصادی است. برای دستیابی به این هدف، بخش خصوصی باید بتواند ابزاری برای ایفای نقشی که از آن انتظار می رود را در اختیار خود قرار دهد. این نقش چیزی جز ارائه امکان رشد بیشتر و ثروت بیشتر به کشورمان نیست. سی و پنج سال از ورود Unacois به بازار سنگال می‌گذرد. اکثر اعضای آن در سطح جهانی زنجیره ارزش واردات و توزیع را در دست دارند. ما شرکای ممتاز دولت هستیم. Unacois در این فرآیند دیجیتالی شدن توسط شرکت Feed The Future Senegal، از طریق اجرای پروژه حمایت از اصلاحات و سیاست های کشاورزی (Pss) که توسط آژانس توسعه بین المللی آمریکا (USAID) تامین مالی می‌شود، پشتیبانی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-05 15:18

افزودن دیدگاه جدید