کدخبر :295425 پرینت
13 خرداد 1403 - 05:27

تسریع اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از شهرداری و شورای اسلامی این شهر خواستار همکاری و مساعدت ویژه برای تسریع در فرآیند صدور مجوز و تشریفات اداری توسعه شبکه ارتباطی فیبرنوری در شهر جهانی یزد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در نشست کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد، چالش ها و موانع پیشرفت اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت.

اکرم فداکار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این نشست، از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد خواستار همکاری و مساعدت ویژه برای تسریع در فرآیند صدور مجوز و تشریفات اداری توسعه شبکه ارتباطی فیبرنوری در شهر جهانی یزد شد.

وی با اشاره به برنامه راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت مردمی مبنی بر توسعه شبکه ملی اطلاعات و طرح ملی دسترسی منازل و کسب و کارها به شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) اظهار کرد: اجرای این طرح مهم در برخی از شهرهای استان از جمله یزد و حمیدیا میبد، اردکان، بافق و شاهدیه پیشرفت قابل توجهی داشته و امید است با همراهی شهرداری ها، اجرای این طرح در شهر یزد و سایر شهرهای استان تسریع شود.

بر اساس این گزارش، در نشست کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد، رئیس و اعضا کمیسیون شهر هوشمند، معاون برنامه ریزی شهردار، رئیس سازمان فاوای شهرداری و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.