کدخبر :294950 پرینت
31 اردیبهشت 1403 - 10:38

پیام‌ تسلیت رئیس هیأت‌ مدیره مخابرات در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌ ایشان

در پی اعلام‌ خبر شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، دکتر ابراهیم محمودزاده پیام تسلیتی به خانواده مخابرات و ارتباطات کشور و مردم شریف ایران صادر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، متن پیام تسلیت دکتر ابراهیم محمودزاده به این شرح است:

انَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

آن شهید بزرگوار در طول دوران خدمت و بندگی خدا، هیچ هدفی جز خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود.

اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی)، به سرمنزل مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این‌جانب، شهادت آیت‌الله رئیسی، خادم الرضا و همراهان ایشان را در این ضایعه بزرگ و اندوهناک که دل‌های تمام ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد، به پیشگاه حضرت امام‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهدای گران‌قدر این سانحه غمبار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های ایشان، درخواست صبر جمیل و اجر جزیل دارم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.