کدخبر :294876 پرینت
30 اردیبهشت 1403 - 08:27

اتصال بیش از ۲۰۰۰ خانوار روستاهای استان همدان به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت ارتباطات در اتصال روستاهای کم برخوردار و کمتر توسعه یافته، بیش از ۲۰۰۰ خانوار روستایی طی ماه های اسفند ۱۴۰۲، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۰ روستا به اینترنت پرسرعت و شبکه ارتباطی متصل شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عباس صادقی پوریانی اتصال ۲۰۰۰ خانوار روستایی را به شبکه ارتباطی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: کار و تلاش شبانه روزی است که منجر به اتفاق بزرگ و خوش یمن می شود که این مهم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز در استان همدان با همت مجموعه ارتباطی و فناوری به وضوح قابل مشاهده است. 

وی افزود: با بررسی های کارشناسی شده و شناسایی نقاط دارای مشکل اعم از جاده ای و روستایی، با تامین اعتبار از محل تعهدات خدمات عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO) ۲۰ روستا در هفت شهرستان استان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

به گفته صادقی، در شهرستان کبودرآهنگ با احداث دو سایت تلفن همراه توسط کارور (اپراتور) ایرانسل و ارتقاء فناوری در شش سایت توسط همراه اول با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد تومان زمینه اتصال به شبکه ارتباطی فراهم شد و هم اکنون از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

مدیرکل ارتباطات استان همدان خاطرنشان کرد: احداث سایت های تلفن همراه و همچنین ارتقاء فناوری در شهرستان های رزن، فامنین، اسدآباد، ملایر، تویسرکان و نهاوند با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از محل تعهد خدمات عمومی وزارت ارتباطات (USO) انجام شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.