کد مطلب: 

294432

عذرخواهی شرکت اپل پس از ویدیو تبلیغاتی از بین بردن پیانو

شرکت اپل پس از واکنش‌های اعتراضی گسترده به تبلیغی که در آن اشیاء مختلف از جمله آلات موسیقی و کتاب‌ها توسط یک پرس هیدرولیک از بین می‌روند، عذرخواهی کرده است.
عذرخواهی شرکت اپل پس از ویدیو تبلیغاتی از بین بردن پیانو

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، اپل در بیانیه‌ای گفته که این تبلیغ به هدف خود یعنی توانمندسازی و تجلیل از خلاقان نرسیده است.

هدف از این ویدیو تبلیغاتی نشان دادن چگونگی فشرده‌سازی خلاقیت در جدیدترین آیپد شرکت اپل بود.

تور می‌هرن، معاون بازاریابی اپل گفته است: «هدف ما این است که همیشه از روش‌های بی‌شماری که کاربران ایده‌های خود را از طریق آیپد به منصه ظهور می‌رسانند تجلیل کنیم و ما با این ویدیو نتوانستیم به این نتیجه دست یابیم.»

در این تبلیغ تلاش می‌شود تا نشان داده شود آخرین تبلت اپل چه توانایی‌هایی دارد، مانند تماشای برنامه‌های تلویزیونی، گوش دادن به موسیقی و یا بازی‌های ویدیویی، در حالی که به این نکته اشاره می‌کند که دستگاه جدید بسیار نازک است.

اپل برای نشان دادن نازکی این دستگاه، ایده ویدیویی پرس کردن آلات موسیقی را به‌کار گرفته که حدود یک دهه است استفاده می‌شود.

با این حال این مثال، نتیجه معکوس داده و منتقدان می‌گویند که این آگهی در واقع نشان می‌دهد که چگونه فناوری، خلاقیت را به جای تشویق، خفه می‌کند.

انتقادات به اپل به‌ ویژه با وجود نگرانی‌های فزاینده در مورد هوش مصنوعی و اینکه ممکن است افراد شغل‌شان را به خاطرش از دست بدهند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-10 15:09

افزودن دیدگاه جدید