کد مطلب: 

294331

آغاز عملیات اجرایی اتصال مدارس استان آذربایجان غربی به فیبرنوری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی با اشاره به شروع عملیات اجرایی اتصال مدارس استان به فیبرنوری، گفت: تا پایان دولت سیزدهم، تمامی مدارس شهری بر بستر شبکه ارتباطی کشور از طریق فناوری فیبرنوری به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
آغاز عملیات اجرایی اتصال مدارس استان آذربایجان غربی به فیبرنوری

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد با اشاره به اهمیت ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش، عملیات اجرایی طرح اتصال مدارس استان آذربایجان غربی به فیبر نوری آغاز شد.

وی افزود: تفاهم نامه اتصال مدارس به فیبر نوری بر اساس سند طرح کلان و معماری شبکه ارتباطی و به منظور تحقق هدف عملیاتی امکان اتصال و دسترسی پرسرعت، سازمان‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، حوزوی، کسب و کارها و کاربران تجاری با حداقل سرعت صدمگابیت بر ثانیه اجرا می شود و اولویت اتصال مدارس به فیبر نوری نشان دهنده اهمیت آموزش و مصداق اجرای، عدالت آموزشی است.

مدیرکل ارتباطات استان آذربایجان غربی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی تا پایان سال 1404 پروژه فیبر نوری را در کل شهرهای استان اجرا خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش بهره برداری از پروژه اتصال فیبر نوری به مدارس استان آذربایجان غربی از مدرسه شهدای فرهنگی خوی آغاز و بتدریج در سایر مدارس دولتی استان اجرا می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-08 09:14

افزودن دیدگاه جدید