کد مطلب: 

294297

استراتژی اسکالپ طلا [آشنایی با نرم افزار سیگنال binary option]

اسکالپ یکی از بهترین استراتژی های معاملات طلا است که به معامله گران کمک می کند تا از نوسان xau به درآمد برسند.
استراتژی اسکالپ طلا [آشنایی با نرم افزار سیگنال binary option]

گزارش آگهی/ طلا یکی از محبوب ترین نمادهای معاملاتی در بازار فارکس است که معامله گران با استفاده از استراتژی های گوناگون به ترید و کسب سود از آن می پردازند. استراتژی اسکالپ، یکی از همین شیوه ها است که شما می توانید از آن برای معاملات خود استفاده کنید، اما این استراتژی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقااله با ما همراه باشید تا شما هم از نوسانات طلا به درآمد دلاری برسید!

بهترین استراتژی اسکالپ طلا؛ معاملات اسکالپ چه ویژگی هایی دارند؟!

در ابتدا به بررسی مفهوم اسکالپ تریدینگ می پردازیم و آن را شرح می دهیم. Scalping یک شیوه معاملاتی است که بر اساس آن، تریدر از تغییرات قیمتی ناچیز به سود می رسد. این سود به با سرعت بالا در زمان کم حاصل می شود. معامله گر در این سبک ترید باید استراتژی خروج سخت گیرانه و دقیقی داشته باشد چرا که یک ضرر بزرگ می تواند منجر به از بین رفتن سودهای کوچک و فراوانی شود که با زحمت و تلاش به دست آمده اند.

برای موفقیت در استراتژی اسکالپ طلا باید ابزارها و توانایی های مناسب همچون ارزیابی زنده قیمت، بررسی اخبار و ظرفیت ثبت پوزیشن های متعدد را داشته باشید.

ویژگی های معامله اسکالپ چیست؟

معاملات اسکالپ ویژگی های منحصر به فردی دارند و در مقایسه با معاملات عادی به شکلی متفاوت انجام می شوند. چنین مواردی این استراتژی را به گزینه ای مطلوب برای برخی از تریدرها تبدیل کرده اند. در ادامه به چندی از ویژگی های شاخص Scalping اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده به عنوان استراتژی اصلی یا استراتژی مکمل؛
  • مبتنی بر سودهای ناچیز اما سریع؛
  • نیازمند رویکردی منضبط و دقیق؛
  • امکان خودکارسازی آسان معاملات بر پایه آن؛
  • تاثیرگذاری ناچیز ریسک بازار بر معاملات اسکالپ؛
  • احتمال دشواری و پیچیدگی برای معامله گران مبتدی.

معرفی بهترین اندیکاتورهای استراتژی اسکالپ طلا؛ از RSI تا ایچیموکو!

حال زمان پرداختن به موضوع اصلی این مقاله رسیده است و قصد داریم تا اندیکاتور های مناسب برای استراتژی اسکالپ طلا را معرفی کنیم. به کمک این ابزارها می توانید معاملات اسکالپ طلا را به شکلی مطلوب انجام دهید و احتمال کسب سود خود را بیشتر کنید. در ادامه به تعدادی از این اندیکاتورها اشاره می کنیم.

بهترین اندیکاتور اسکالپ طلا در 1 دقیقه

  • اندیکاتور مکدی
  • اندیکاتور RSI
  • اندیکاتور باند های بولینگر
  • اندیکاتور ایچیموکو (انتخابی)

آیا می توان از حساب پم بروکر آلپاری برای معاملات اسکالپ طلا استفاده کرد؟

استراتژی اسکالپ طلا [آشنایی با نرم افزار سیگنال binary option]

حساب پم بروکر آلپاری راهی برای انجام معاملات کپی ترید طلا است و در آن مدیریت حساب را به تریدر دیگری می سپارید.

حساب پم در الپاری یکی از روش هایی است که معامله گران تنها با سرمایه گذاری و انتخاب مدیر حساب پم می توانند به کسب درامد در فارکس بدون معامله مشغول شوند. این قابلیت تنها از طریق حساب پم آلپاری و با فعالسازی کپی ترید در الپاری فراهم شده است.

در پاسخ به سوال مطرح شده می توان گفت که بله؛ در کارگزاری Alpari می توان به شکل های مختلف از حساب پم برای Scalping نماد طلا استفاده کرد.

علاوه بر آن، می توانید از بقیه بروکرها برای معاملات اسکالپ طلا در فارکس استفاده کنید. ما توصیه می کنیم که برای این کار به مقالات بهترین بروکر برای اسکالپینگ در فارکس، نحوه معامله با استراتژی پرایس اکشن طلا فارکس، بهترین استراتژی معامله طلا در فارکس، استراتژی اسکالپ در فارکس، استراتژی مخصوص طلا در فارکس، همه چیز درباره نماد طلا در فارکس و ... در وب سایت های تخصصی از جمله آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، فارکس فکتوری Forex Factory، اف بی اس fbs و دیگر سایت ها مراجعه کنید.

آیا می توان از نرم افزار سیگنال باینری آپشن برای اسکالپ طلا استفاده کرد؟

سیگنال باینری آپشن و انواع آن همانطور که از نام آن میتوان دریافت، با هدف ارائه سیگنال برای معامله گران در باینری اپشن طراحی شده است. بستر های سیگنال دهی باینری آپشن با بررسی بازار و روند آن نقاط ورود به بازار را مشخص می نماید. سیگنال باینری آپشن به دلیل سرعت بالای معاملات نحوه ی کار با آن به نسبت سیگنال فارکس متفاوت است.

شما می توانید در باینری آپشن به اسکالپ نماد طلا در فارکس بپردازید و از ویژگی ها و کارکرد متفاوت این نوع معامله استفاده کنید. بنا بر این، امکان استفاده از نرم افزار سیگنال باینری آپشن برای Scalping طلا وجود دارد. این نرم افزار ها از سوی توسعه دهندگان مستقل (Third-Party) منتشر میشوند که عموما در ازای پرداخت مبلغی بعنوان اشتراک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر نویسنده از استراتژی اسکالپ طلا و نتیجه گیری:

در این مقاله معاملات اسکالپ را بررسی کردیم و به معرفی بهترین اندیکاتورها برای استراتژی اسکالپ طلا پرداختیم. Scalping یکی از سبک های معاملاتی مبتنی بر سرعت عمل و سفارشات متعدد است که با توجه به میزان تجربه و مهارت، می تواند سود مطلوبی را به دنبال داشته باشد. با این حال، مدیریت ریسک و حفظ انضباط در این معاملات حائز اهمیت است و باید به آن ها توجه کنید. شما چه تجربه ای از معاملات اسکالپ طلا دارید؟ آیا این استراتژی را به دیگر تریدر ها توصیه می کنید؟! از اینکه تا پایان مقاله «استراتژی اسکالپ طلا» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers – اینوست و پدیا Investopedia – ام تریدینگ Mtrading

سوالات متداول:

معامله اسکالپ چیست؟

اسکالپ به معاملاتی گفته می شود که بر اساس تغییرات قیمتی کم در بازه زمانی کوتاه انجام می شوند.

تفاوت اصلی معاملات اسکالپ با معاملات روزانه در چیست؟

تریدرهای اسکالپ در طول روز پوزیشن های بیشتری را در مقایسه با معامله گران روزانه باز کرده و می بندند.

آیا اسکالپ طلا نیاز به تجربه بالایی در بازارهای مالی دارد؟

لزوما خیر؛ اما باید در حفظ انضباط و ظرفیت بالا برای معاملات متعدد توانایی زیادی داشته باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-05-07 10:16

افزودن دیدگاه جدید