کد مطلب: 

293273

سلطانی: موضوع اقتصاد دیجیتال را در مخابرات پیگیری می کنیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت‌ها باید تاب‌آوری خود را در زمینه اقتصاد دیجیتال بالا ببرند؛ ما این موضوع را در شرکت مخابرات ایران پیگیری می کنیم، بنابراین وظیفه خود می دانیم که در جهت توسعه کشور گام برداریم.
سلطانی: موضوع اقتصاد دیجیتال را در مخابرات پیگیری می کنیم

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در مراسم ضیافت افطاری نورونتا گفت: ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻋﺎمل ﮐﻠﯿﺪی در ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدی و اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺸﻮرﻫﺎﺳﺖ؛ وآثار ﻣﺜﺒﺘﯽ ﺑﺮ رﺷﺪ اﻗﺘﺼﺎدی، ﺑﻬﺮه‌وری و اﺷﺘﻐﺎل دارد.

وی افزود: ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻠﻞ، اﺗﺤﺎدﯾﻪ ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﻣﺨﺎﺑﺮات، سازمان همکاری‌ اقتصادی و توسعه و ﺑﺎﻧﮏ ﺟﻬﺎﻧﯽ بر این موضوع تاکید دارند ﮐﻪ فناوری اطلاعات و ارتباطات ﻣﺤﺮک ﮐﻠﯿﺪی ﺑﺮای ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺎﯾﺪار اﺳﺖ.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با نوآوری در صنعت ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت کشور می‌توان شاهد ارتقای عمده‌ای در راستای نیل به رشد تولید در اقتصاد دانش‌بنیان از طریق صنعت ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت بود.

سلطانی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر اقتصاد دیجیتال است که شرکت‌ها باید تاب‌آوری خود را در این زمینه بالا ببرند؛ ما این موضوع را در شرکت مخابرات پیگیری می کنیم، بنابراین وظیفه خود می دانیم در جهت توسعه کشور گام برداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-13 10:22

افزودن دیدگاه جدید