کد مطلب: 

292666

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات مناطق لرستان و خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر

با توجه به شرایط جوی ناپایدار و بارندگی‌های شدید در استان‌های لرستان و خوزستان، اقدامات لازم برای رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی توسط کارکنان مخابرات مناطق لرستان و خوزستان انجام شده و در نقاطی از دو استان که بارش ادامه دارد، بخش فنی و پشتیبانی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
پایداری شبکه ارتباطی مخابرات مناطق لرستان و خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر

به گزارش سیتنا، در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی در نقاطی از استان های لرستان و خوزستان، با اقدامات شبانه روزی انجام شده توسط همکاران بخش های فنی و پشتیبانی، ارتباطات سیار، دیتا و ثابت در حال حاضر به صورت نرمال برقرار است.

بر اساس این خبر، در چند روز گذشته با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها و سیل در استان های لرستان و خوزستان، تمهیدات لازم در مخابرات این مناطق اندیشیده شده و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید، با اقدامات انجام شده، اختلالات عمده و تاثیرگذاری گزارش نشده و صرفا در بعضی از سایت های تلفن همراه و ایستگاه جلگه خلج به دلیل رعد و برق قطعی داشتیم که با تلاش همکاران، قطعی ها رفع  و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی  پایدار است.

همچنین، بر اساس اعلام معاونت شبکه شرکت مخابرات ایران و هماهنگی حوزه ستادی با مخابرات های مناطق درگیر بارش،  بخش های فنی و شبکه و پشتیبانی مخابرات لرستان و خوزستان  با رصد و مانیتور لحظه ای حوزه ستادی،  پایداری شبکه ارتباطی گزارش شده است و این بخش‌ها تا پایان فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-25 14:57

افزودن دیدگاه جدید