کدخبر :292617 پرینت
05 فروردین 1403 - 10:59

ایرانیان از کدام ایموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

بررسی پرتکرارترین ایموجی‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایکس و تلگرام، توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که شکلک‌ها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند و از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجی‌ها به شمار می‌روند، البته خنده پرتکرارترین ایموجی در ایکس و تلگرام می‌باشد و در اینستاگرام چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکه‌های اجتماعی، ایموجی‌ها هستند.

شکلک‌ها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.

حالا سالهاست که این تصاویر یکی از ابزار انتقال احساس یا کوتاه کردن جملات را برای ما دارند.

با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی پرتکرارترین ایموجی‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایکس (توییتر) و تلگرام را در کنار هم قرار داده تا ببینیم ایرانیان از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.

[node:title]

در نمودار زیر دسته‌بندی ایموجی‌های پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر ایموجی مشاهده می‌کنید. شکلک‌ها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند. پنج ایموجی سمت چپ نیز پنج ایموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجی‌ها هستند.

[node:title]

خنده پرتکرارترین ایموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران می‌خندند شاید نشان خوبی از تبدیل غم‌ها به خنده‌ها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.