کدخبر :291669 پرینت
09 اسفند 1402 - 15:16

نوبیا فلیپ؛ ارزان‌ترین گوشی تاشوی جهان

شرکت چینی ZTE در جریان نمایشگاه MWC 2024 از محصول جدید اقتصادی خود به نام نوبیا فلیپ رونمایی کرد و انتظار می‌رود این گوشی تاشوی ارزان‌قیمت به رقیب جدی سامسونگ فلیپ تبدیل شود.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شرکت ZTE در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون که این هفته برگزار شد، از محصول جدید خود با نام نوبیا فلیپ رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند که تحت برند نوبیا عرضه می‌شود، نسخه‌ای از گوشی تاشو «لیبرو فلیپ» است که ZTE آن را در بازار ژاپن عرضه کرده بود.

به گفته مدیران ZTE، نوبیا فلیپ با قیمت ۵۹۹ یورو در ماه آوریل در بازار اروپا عرضه خواهد شد که آن را به ارزان‌ترین گوشی تاشو در این بازار تبدیل می‌کند.

این گوشی با ویژگی‌های فنی بسیار جذابی همچون پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، صفحه نمایش تاشو ۶.۹ اینچی با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر با شارژ سریع ۳۳ وات ساخته شده است.

علاوه بر این، نوبیا فلیپ دارای هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که آن را برای انجام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین مناسب می‌سازد.

این گوشی هوشمند با قیمتی بسیار پایین‌تر از سایر رقبای خود همچون گلکسی Z فلیپ ۵ و موتورولا ریزر ۴۰ عرضه خواهد شد. نوبیا فلیپ حتی از بسیاری از گوشی‌های معمولی بازار نظیر S23 FE و گوگل پیکسل ۸ نیز ارزان‌تر است.

به نظر می‌رسد ZTE توانسته با عرضه نوبیا فلیپ، برای کاربرانی که به دنبال تجربه فناوری نوین تاشو هستند، گزینه بسیار جذاب و اقتصادی ارائه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.