مدیر مخابرات منطقه تهران در پاسخ به سیتنا: به محض قطعی فیبرنوری روکار ساختمانها، اتصال مجدد را برقرار میکنیم
مدیرعامل مخابرات منطقه تهران، گفت: فیبرکشی ساختمانها استاندارهای مختص خود را دارد و اپراتورها طبق آنها پیش می روند؛ در شرایطی که فیبرکشی از روی ساختمان انجام پذیرد، احتمال قطعی فیبر نیز وجود خواهد داشت، اما به محض قطعی، مجددا اتصال آن دسته از مشترکان را برقرار میکنیم.
مهندس سیدعلی ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران در نشست خبری امروز (نهم اسفندماه ۱۴۰۲) که با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها، برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون مشکلات در بهروزرسانی سامانه 2020، گفت: به روزرسانی سامانه 2020 به لحظه است، ما علاوه بر این سامانه و سامانه تلفنی 2000 و پرتال رسمی www.tci.ir را داریم که می توان برای پرداخت قبوض و اعلام خرابی از آن استفاده کرد، اما از زمان چاپ قبوض مقداری اختلاف با نرم افزار به وجود میآید، که البته با پیگیری مخابرات تهران طی یک الی دو روز کاری این مشکل مرتفع میشود.
وی، ادامه داد: رفع قطعی تلفنها در تهران پس از پرداخت مبلغ، دو الی سه دقیقه زمان میبرد، اما مواردی نیز احتمالا وجود دارد که پس از اعلام به مخابرات، این اختلاف بین نرم افزار برای مشترک را برطرف میکنیم.
مدیرعامل مخابرات منطقه تهران، در پاسخ به سوال دیگر سیتنا پیرامون مشکلات در قطعی کابل فیبرنوری در پی فیبرکشی از روی ساختمانها، خاطرنشان کرد: فیبرکشی ساختمانها استاندارهای مختص خود را دارد و اپراتورها طبق آنها پیش می روند؛ در شرایطی که فیبرکشی از روی ساختمان انجام پذیرد، احتمال قطعی فیبر نیز وجود خواهد داشت، اما به محض قطعی، مجددا اتصال آن دسته از مشترکان را برقرار میکنیم.
ملک جعفریان در خصوص زمانبر بودن انتقال خط اینترنت از اپراتوری به اپراتور دیگر، به سیتنا گفت: طبق اعلام رگولاتوری انتقال خط اینترنت از اپراتوری به اپراتور دیگر تنها در شرایطی ممکن است که اپراتور اول خط را آزاد کند تا ثبت نام در اپراتور دوم صورت گیرد و زمان انتقال نیز بسته به هر اپراتور متفاوت است؛ در صورتی که اپراتور شرکت مخابرات تهران باشد این زمان کمتر از یک هفته خواهد بود.
انتهای پیام
خبرنگار: فرزانه احمدی منش
افزودن دیدگاه جدید