کدخبر :291612 پرینت
08 اسفند 1402 - 09:49

راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی

مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: در مسیر هوشمندسازی پست و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده، دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی راه‌اندازی شد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمود لیائی در ویراستی خود آورده است:

در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شد.

این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده صورت گرفته است.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.