کدخبر :290378 پرینت
07 بهمن 1402 - 13:31

تعیین رسمی عمق ساخت داخل برای محصولات ICT

براساس تفاهمنامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، سامانه ارزیابی و تعیین میزان عمق ساخت داخل محصولات حوزه فاوا به ویژه برای تجهیزات اولویت دار برای بومی سازی تعیین گردید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات در نامه ای خطاب به شرکت های تولیدی محصولات فاوا با موضوع تعیین عمق ساخت داخل آورده است:

«وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی) اطلاع رسانی برای نحوه تعیین عمق ساخت داخل را از این سندیکا خواستار شده است.

در این راستا سامانه ارزیابی توانمندی های فناورانه به آدرس atf.irost.org که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ایجاد گردیده، معرفی می گردد.

این سامانه جهت ثبت درخواست ارزیابی عمق ساخت داخل محصولات فاوا به ویژه تجهیزات مرتبط با لیست اولویت های بومی سازی در نظر گرفته شده است.

باعنایت به مراتب فوق لازم است برای تعیین رسمی عمق ساخت داخل شرکت های تولیدی بخش ICT با مراجعه به سامانه اشاره شده نسبت به ثبت درخواست ارزیابی عمق ساخت داخل محصولات مورد نظر اقدام نمایند.

متعاقب ثبت نام مستندات و سوابق شرکتها و محصولات بررسی و میزان عمق ساخت داخل تایید شده جهت بهره مندی از مزایای قانونی آن در این سامانه اعلام خواهد گردید».

لازم به ذکر است، براساس تفاهمنامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، سامانه ارزیابی و تعیین میزان عمق ساخت داخل محصولات حوزه فاوا به ویژه برای تجهیزات اولویت دار برای بومی سازی تعیین گردید. همچنین سندیکای صنعت مخابرات ایران از طرف وزارت صنعت مامور اطلاع رسانی به شرکتهای عضو در این مورد گردیده است.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.