کدخبر :289157 پرینت
04 دی 1402 - 07:28

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و رئیس پژوهشگاه ICT از غرفه مبین‌نت در نمایشگاه تلکام بازدید کرد

مجتبی توانگر، نماینده و رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی و محمد رضوی زاده، ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه بین المللی تلکام 1402، از دستاوردها و نوآوری‌های جدید مبین‌نت در زمینه هوشمندسازی شهرها و صنایع کشور بازدید کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، مجتبی توانگر و محمد رضوی زاده با حضور در غرفه این شرکت با راهکارهای جامع سازمانی و سبد محصولات متنوع مبین‌نت در زمینه راهکار‌های جامع ارتباطی، سرویس‌های ابری و شاخه جدید خدمات مبین‌نت به نام راهکارهای اینترنت اشیا آشنا شدند.

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در زمینه تحول دیجیتال کشور، در کنار ارائه خدمات ارتباطی خود به ارائه سرویس‌های جامع و کاربردی برای صنایع مختلف و شهر‌ها نقش خود را ایفا می‌کند.

از سویی دیگر مبین‌نت با دریافت پروانه UNSP و تعهد به ایجاد ۳ میلیون پورت فیبرنوری به دومین اپراتور در این زمینه شناخته شده و در کنار توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور در بخش فیبرنوری و پهن باند ثابت، به دنبال ایجاد کاربرد پذیری آن در سطح کلان کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت جهت بررسی، آشنایی و مشاهده دموی محصولات مبین‌نت در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران، از ۲ تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان، متخصصین و صنعت‌گران می‌باشد.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید