کد مطلب: 

289110

نفوذ هکرها به اطلاعات 50 شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی

به گفته شرکت «فالکون‌فیدز‌آی‌او» که در زمینه تهدیدهای سایبری فعال است، یک گروه هکری با نام «سایبر طوفان» بتازگی توانسته است اطلاعات نزدیک به 50 شرکت و سازمان صهیونیستی همچون وزارت رفاه و امنیت اجتماعی این رژیم را هک کند.
نفوذ هکرها به اطلاعات 50 شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی

به گزارش سیتنا، وبگاه «سایبرنیوز» به استناد گزارش شرکت «فالکون‌فیدز‌آی‌او» گزارش داد که کارشناسان این شرکت بر این باورند که «سایبر طوفان» با رخنه اطلاعاتی در داده‌های یک شرکت میزبانی خدمات وبگاه‌ها توانسته است داده‌های این شرکت‌ها را هک کند.

به گفته محققان «فالکون‌فیدز‌آی‌او»، در هفته‌های اخیر ۴۹ شرکت اسرائیلی از جمله سازمان نوآوری اسرائیل، تویوتا اسرائیل، وزارت رفاه و امنیت اجتماعی اسرائیل، شرکت اسرائیلی امنیت سایبری و شرکت اطلاعات جغرافیایی «مکس» هک شدند.

شرکت «فالکون‌فیدز‌آی‌او» گفت: «برخلاف تصور عمومی، مهاجمان سایبری همه این شرکت‌ها را به صورت جداگانه هک نکرده‌اند. آنها یک شرکت میزبان به نام «سیگنچر-آی‌تی» را هدف قرار دادند و داده‌های ۴۹ شرکت اسرائیلی را هک کرده اند.»

آن نوبرگر، معاون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، در این باره گفته بود که حملات اخیر به عنوان اخطار تازه‌ای عمل می‌کند و نشان می‌دهد شرکت‌ها و اپراتورهای آمریکایی- اسرائیلی که بر زیرساخت‌های حیاتی نظارت دارند، همچنان با تهدیدهای سایبری مستمر و حرفه‌ای مواجه اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-23 23:31

افزودن دیدگاه جدید