کدخبر :289000 پرینت
29 آذر 1402 - 14:46

جداول بین‌المللی فرکانس اصلاح شد

کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی بعد از ۲۵ روز کاری فشرده، جمعه گذشته به کار خود پایان داد و اعضا در این کنفرانس، مقررات بین‌المللی رادیویی و جداول بین‌المللی فرکانس را اصلاح کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی که روز ۲۹ آبان‌ماه در شهر دبی شروع به کار کرده بود، بعد از ۲۵ روز کاری فشرده، جمعه گذشته به کار خود پایان داد.

اعضا در این کنفرانس، مقررات بین‌المللی رادیویی و جداول بین‌المللی فرکانس را اصلاح کردند.

هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نیز به ریاست امیر لاجوردی، جانشین وزیر در امور ارتباطات و رئیس رگولاتوری با حضور بهره‌برداران عمده از فرکانس در کنفرانس مورد اشاره حضور داشتند.

هیات ایرانی به ریاست لاجوردی در دبی دیدارهای مختلفی با مقامات بین‌المللی و دولتی خارجی حاضر در مراسم از جمله بوگدان مارتین دبیرکل اتحادیه بین‌المللی مخابرات و معاونین وزرای کشورهای آفریقای جنوبی٫ ترکیه، آذربایجان داشتند و در خصوص مسائل مختلف ارتباطات رادیویی بحث و تبادل نظر کردند.

این کنفرانس، بزرگترین و مهمترین کنفرانس رادیویی در جهان است که درباره مقررات رادیویی و جدول بین المللی فرکانس و تغییرات احتمالی آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند، مقرراتی که در نهایت مبنای کار کشورها، تولید کنندگان و بهره برداران تجهیزات رادیویی در سراسر جهان طی سالهای بعد قرار می گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.