کد مطلب: 

288874

ریاضی: رقابت بخش خصوصی حوزه فاوا با شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی، نفس بخش خصوصی را بریده‌ است

کاندیدای انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گفت: رقابت بخش خصوصی حوزه فاوا با شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی که با استفاده از امکانات و تسهیلات نظامی، حاکمیتی و دولتی و با ظاهر خصوصی، نفس بخش خصوصی را بریده‌اند، بسیار جلوه می‌کند.
ریاضی: رقابت بخش خصوصی حوزه فاوا با شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی، نفس بخش خصوصی را بریده‌ است

مهندس حسین ریاضی، کاندیدای انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در گفت‌وگو با سیتنا در خصوص نقش تشکل‌های صنفی برای رفع مشکلات بخش خصوصی حوزه فاوا، گفت: موضوع عارضه تعرفه گذاری دستوری توسط بخش تنظیم‌گری دولت که باعث رکود کسب‌وکارها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است، اثرش در ده سال اخیر با مشاهده و مقایسه آمارهای اقتصادی در بخش فاوا کاملا مشهود است.

ریاضی خاطرنشان کرد: عارضه دیگر، رقابت بخش خصوصی با شرکت های خصولتی و حاکمیتی است که با استفاده از امکانات و تسهیلات نظامی، حاکمیتی و دولتی و با ظاهر خصوصی، نفس بخش خصوصی را بریده‌اند، بسیار جلوه می‌کند.

کاندیدای انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نصر تهران در پایان تاکید کرد: در بخش خصوصی هم به‌جای انسجام اقتصادی - تشکیلاتی و هم افزایی، با عملکرد به صورت جزیره‌ای و ایجاد تشکل‌های متعدد، صدایی نارسا به دولت و حاکمیت رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 3
2023-12-18 10:07

افزودن دیدگاه جدید