کدخبر :288747 پرینت
23 آذر 1402 - 09:40

همه چیز درباره ویزای مولتی کانادا

بسیاری از افراد در سراسر جهان خواستار این هستند که اقامت یک کشور پیشرفته را داشته باشند یا حداقل بتوانند ویزای آن را به‌دست آورند. در میان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی، کانادا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. افراد همواره سعی دارند از روش‌های مختلفی همچون تحصیل، کار و ... ویزای این کشور را کسب کنند. یکی از انواع مختلف ویزاهای این کشور، ویزای مولتی کاناداست.

متن خبر

گزارش آگهی/ بسیاری از افراد در سراسر جهان خواستار این هستند که اقامت یک کشور پیشرفته را داشته باشند یا حداقل بتوانند ویزای آن را به‌دست آورند. در میان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی، کانادا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. افراد همواره سعی دارند از روش‌های مختلفی همچون تحصیل، کار و ... ویزای این کشور را کسب کنند. یکی از انواع مختلف ویزاهای این کشور، ویزای مولتی کاناداست. این ویزا مزیت‌های مختلفی به همراه دارد که افراد را برای کسب آن مشتاق می‌کند. افراد با دریافت آن می‌توانند در طول 5 یا 10 سال چندین بار وارد خاک این کشور شوند؛ در‌صورتی‌که سایر ویزاها همچین مزیتی ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای 5 ساله نام دیگر مولتی کاناداست؛ زیرا شما با دریافت آن می‌توانید تا پنج سال چندین بار به خاک کانادا وارد شوید. این ویزا پس از هر بار خروج شما، باطل نمی‌شود و اجازه ورود مجدد شما را فراهم می‌کند. صدور آن از سمت دولت کانادا روی پاسپورت شما در واقع مجوزی است که اجازه‌ ورود را صادر می‌کند. باید گفت که مولتی زیرمجموعه‌ ویزای توریستی است و به همین دلیل است که اقامت به واسطه‌ آن موقت است. افراد می‌توانند آن را تا 10 سال تمدید و از شرایط آن استفاده کنند. داشتن این ویزا به شما اجازه می‌دهد که با هر بار ورود تا 6 ماه در خاک این کشور بمانید و اقامت داشته باشید.

سایر ویزاها تنها امکان یک بار ورود را فراهم می‌کنند و با خروج فرد، ویزا باطل می‌شود؛ بنابراین داشتن ویزای مولتی کانادا برای سرمایه‌داران، گردشگران یا خانواده‌هایی که قصد رفت‌و‌آمد با فرزندان و نزدیکان خود را دارند، بهترین گزینه است. دریافت آن نیازمند شرایط و مدارک مختلفی است که پس از ارائه آن‌ها و بررسی از طرف کشور مقصد، صادر می‌شود. ویزای مولتی در حقیقت 5 ساله است؛ اما می‌توان آن را به مدت 10سال نیز تمدید کرد. مهم‌ترین شرط برای این کار پس از تمکن مالی اثبات خروج پس از اتمام مدت زمان ویزاست.

شرایط مورد نیاز برای کسب ویزای مولتی کشور کانادا

همانطور که می‌دانید دریافت هر ویزایی مستلزم داشتن شرایط معینی است. در واقع شما برای دریافت آن باید کشور مقصد را قانع کنید که شرایط مورد نظر را به‌صورت کامل دارا هستید. اولین و مهم‌ترین شرط این است که ثابت کنید از نظر مالی تمکن داشته و قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی خود در مدت اقامت هستید. علاوه‌بر‌این، اگر پس از دریافت ویزای مولتی کانادا به همراه فرزندان و سایر اعضای خانواده وارد خاک این کشور می‌شوید، باید قادر به پرداخت هزینه‌ زندگی همه‌ آن‌ها باشید.

نکته مهم دیگری که حتما باید به آن توجه کنید، این است که بتوانید ثابت کنید پس از اتمام هر دوره شش ماهه، کشور کانادا را ترک کرده و به کشور خود باز می‌گردید. برای این کار می‌توانید فیش حقوقی خود را به‌عنوان مدرکی نشان دهید که ثابت می‌کند کارمند یا مدیر یک اداره هستید و باید برگردید. فردی که به دنبال کسب این ویزاست، نباید هیچ‌گونه سابقه جنایی یا کیفری داشته باشد. همچنین همه‌ افراد باید از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند. در نهایت برای دریافت این ویزا، هدف سفر باید با ویزای صادرشده مطابقت کامل داشته باشد.

[node:title]

مدارک مورد نیاز برای کسب ویزای مولتی کانادا

مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا ممکن است بسته به کشور مبداء یا فرد درخواست‌کننده متفاوت باشند. برخی از عوامل و مدارک صرفا به شخص مربوط می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را برای همه‌ افراد در نظر گرفت. به‌طور‌کلی مدارک عمومی برای همه‌ افراد به شرح زیر هستند:

  • مدارک مسافرتی مورد نیاز ازجمله پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی برای هر نفر
  • تکمیل و امضاء فرم مشخص‌شده تحت عنوان فرم درخواست
  • ارائه مدارک لازم مبنی بر تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های اقامت
  • ارائه‌ دعوت‌نامه (در صورت وجود)
  • ارائه کپی بلیط رفت و برگشت
  • ارائه گواهی بررسی سوابق جنایی و کیفری توسط پلیس
  • گزارش معاینه پزشکی برای اثبات سلامت جسمی و روحی افراد

مزیت‌های ویزای مولتی کانادا

داشتن این ویزا مزیت‌های مختلفی برای فرد به همراه دارد. این مزیت‌ها سبب شده‌اند که همواره به‌عنوان ویزاهای محبوب در میان افراد از سراسر دنیا باشد. اولین مزیت این است که در تمام مدتی که ویزای شما اعتبار دارد، می‌توانید با خیالی آسوده و بدون محدودیت تردد کنید. شما دیگر نگران تمدید سالانه ویزا نخواهید بود و با داشتن آن 5 یا 10 سال متوالی به خاک این کشور رفت‌و‌آمد خواهید داشت. از نکات و مزیت‌های مهم این است که شما می‌توانید با داشتن ویزای 10 ساله شرایط تحصیل و حتی کار را برای خود فراهم کرده و واقامت دائم به‌دست آورید. برای این کار حتما از کارشناسان خبره و مجرب مهاجرت به کانادا و اقامت همچون کارشناسان کمپانی مهاجرتی کارت سبز به نشانی www.cartesabz.net کمک بگیرید.

از دیگر مزیت‌های ویزای مولتی کانادا می‌توان به امکان اقامت شش ماهه با هر بار ورود اشاره کرد. در واقع اگر به‌عنوان توریست وارد این کشور شده‌اید یا قصد دیدار با خانواده خود را دارید، فرصت شما برای هر دو کار مناسب و کافی است. همانطور که گفته‌ شد در این سفرها شما می‌توانید مقدمات دریافت سایر ویزاها همچون ویزای شغل، تحصیل و ... را نیز فراهم کنید. در نهایت بهتر است بدانید که هزینه‌ دریافت آن نسبت به سایر ویزاها کم‌تر، معقو‌ل‌تر و به‌صرفه‌تر است.

[node:title]

رفت‌و‌آمد بدون محدودیت با ویزای مولتی کشور کانادا

داشتن ویزای کشور کانادا و اقامت در این کشور برای بسیاری از افراد در سراسر جهان خوشایند است. از میان انواع ویزای کانادا که وجود دارد، ویزای مولتی کانادا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ویزا که برای 5 تا 10 سال صادر می‌شود، به فرد اجازه می‌دهد بدون محدودیت به این کشور سفر کرده و در هر سفر 6 ماه اقامت داشته باشد. برای دریافت آن به شرایط و مدارک مختلفی نیاز است. برای آنکه با اطمینان‌خاطر بتوانید این ویزا را دریافت کنید، بهتر است از کارشناسان حرفه‌ای کمپانی‌های مهاجرت و اقامت کمک بگیرید. شرکت‌هایی همچون کمپانی بین‌المللی کارت سبز که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.