کدخبر :287840 پرینت
02 آذر 1402 - 15:50

اخراج خانم بازیگر سری فیلم‌های جیغ به‌دلیل حمایت مجازی از فلسطین

«ملیسا باررا»، بازیگر سری فیلم‌های ژانر وحشت «جیغ»، به‌دلیل انتقاد از «نسل‌کشی» رژیم جعلی اسرائیل در غزه و حمایت از فلسطین در اینستاگرام، از فیلم «جیغ ۷» اخراج شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، «ملیسا باررا» به دلیل انتقاد از «نسل‌کشی» رژیم جعلی اسرائیل در غزه و اعلام حمایت خود از فلسطین در اینستاگرام، از فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) استودیوی اسپای‌گلس اخراج شد.

«باررا» در اینستاگرام خود در حمایت از فلسطین پست‌هایی منتشر کرده و رژیم اسرائیل را مرتکب «نسل‌کشی» و «کشتن بی‌رحمانه فلسطینیان» خوانده بود.

در واکنش به اعلام حمایت «ملیسا باررا» از فلسطین، «اسپای‌گلس»، شرکت سازنده فیلم، در بیانیه‌ای ادعا کرد که در برابر یهودستیزی سیاست «تحمل صفر» را دنبال می‌کند.

«ملیسا باررا» ستاره مکزیکی‌الاصل سینمای هالیوود یک روز پس از انتشار اخباری مبنی بر اخراج او از قسمت هفتم سری فیلم‌های ترسناک «جیغ» گفت: «به عنوان یک مکزیکی پرافتخار، من مسئولیت داشتن پلتفرمی را احساس می‌کنم که به من امتیاز شنیده شدن را می‌دهد، و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای افزایش آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و صدایم را به کسانی که نیاز دارند برسانم.»

وی افزود: «هر فردی در این کره خاکی صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت یا وضعیت اجتماعی واقتصادی، سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است.»

وی در پایان گفت: «من شبانه‌روز دعا می کنم که دیگر هیچ مرگ و میر، خشونت و همزیستی نامسالمت‌آمیزی وجود نداشته باشد و به صحبت برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند ادامه خواهم داد و به دفاع از صلح و امنیت، از حقوق بشر و آزادی ادامه خواهم داد. سکوت برای من یک گزینه نیست».

باررا قرار بود نقش «سم کارپنتر» خواهر «تارا کارپنتر» با بازی «جنا اورتگا» را در فیلم ترسناک «جیغ۷» بازی کند.

باررا پیش از «جیغ» با سریال «ویدا» (Vida) شبکه استارز و فیلم «در ارتفاعات» (In the Heights) شناخته می‌شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.