کدخبر :287836 پرینت
02 آذر 1402 - 14:31

قیاسی اشتباه در فضای مجازی؛ مقایسه قهرمان مسترالمپیا با لمپن مجازی!

کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام، در روزهای اخیر به مقایسه‌ای عجیب بین هادی چوپان، قهرمان مسترالمپیا با ۶.۴ میلیون دنبال‌کننده و آیسان اسلامی، چهره مجازی که با حرف‌های غیراخلاقی به شهرت رسیده است با همین تعداد دنبال‌کننده، پرداخته‌اند.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، شاید اگر یک سال قبل، از کسی در مورد آیسان اسلامی سوال می‌شد، او را نمی‌شناخت، اما او با حرف‌های جنجالی و غیراخلاقی در اینستاگرام در حال حاضر با ۶.۴ میلیون دنبال‌کننده دارد و از مشهورترین چهره‌های ایرانی در فضای مجازی به حساب می‌آید.

در مقابل، هادی چوپان، ورزشکار حرفه‌ای رشته بدنسازی و دارنده یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی در مسابقات مسترالمپیای جهان قرار دارد که پس از چندین سال زحمت و تلاش بی‌وقفه به جایگاهی رسیده که در حال حاضر مثل آیسان اسلامی، ۶.۴ میلیون دنبال‌کننده دارد.

در روزهای اخیر کاربران اینستاگرامی به مقایسه میزان محبوبیت این دو چهره در فضای مجازی پرداخته‌اند که با واکنش مثبت و منفی بسیاری همراه بوده است.

آیسان اسلامی پس از نایب قهرمانی هادی چوپان پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و مدعی شد که او نیز در سال‌های گذشته بدنسازی حرفه‌ای کار می‌کرده و اگر این رشته را ادامه می‌داد امروز حتی هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا شرکت کرده و مقام می‌آورد.

اگرچه این صحبت از زبان یک لمپن مجازی گفته شده و اعتباری پشت این ادعا وجود ندارد، با این حال مورد توجه کاربران قرار گرفته و پست او را با کامنت‌های زیادی همراه کرده است.

اغلب واکنش‌هایی که نسبت به این مقایسه در فضای مجازی دیده شده، حکایت از ارتکاب اشتباهی بزرگ در قیاس این دو چهره دارد؛ چراکه قهرمانی نظیر هادی چوپان با یک لمپن مجازی مثل آیسان اسلامی قابل قیاس نیستند، حتی اگر تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها و میزان شهرتشان در اینستاگرام یکسان باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.