کد مطلب: 

287689

راه اندازی وب سایت اطلاعات جامع طرح سنگال در حال ظهور

طبق اعلام وزیر ارتباطات، مخابرات و اقتصاد دیجیتال سنگال، وب سایت اطلاعات جامع طرح سنگال در حال ظهور قصد دارد که مرجعی از نظر ارتباط در اجرای این طرح باشد و هدف این است که تمام اطلاعات شفاف و معتبر در مورد تمام پروژه‌ها و اصلاحات شاخص برنامه سنگال در حال ظهور ارائه شود.
راه اندازی وب سایت اطلاعات جامع طرح سنگال در حال ظهور

به گزارش سیتنا، مراسم راه اندازی وب سایت جدید دفتر نظارت عملیاتی برنامه نوظهور سنگالPSE  بعنوان ابزاری کلیدی برای ارتباطات دولتی با حضور شخصیت های مهمی از جمله مدیرکل موسسه، وزیر ارتباطات، مخابرات و امور دیجیتال، مدیر کل دفتر اطلاعات دولتی و نماینده برنامه توسعه سازمان ملل متحد برگزار شد.

وزیر ارتباطات، مخابرات و امور دیجیتال، می موسی بوکار تیام در این مراسم با تاکید بر اهمیت این ابتکار اعلام کرد: این یک رویداد مهم در مرحله طرح سنگال در حال ظهور است. همه ما دیده ایم که امروز، در دنیایی که اطلاعات نادرست شایع است، شهروندان به طور فزاینده ای خواستار اطلاعات در مورد سیاست های عمومی هستند، رئیس جمهور به کل دولت دستور داده است که تمرکز ویژه ای بر ارتباطات نهادی داشته باشند، که بسیار مهم است. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا اطلاعات فوری در مورد کشور و سیاست عمومی ما داشته باشند. همچنین به اهالی رسانه اجازه می دهد تا اطلاعات موثق داشته باشند و شهروند سنگالی در هر کجا که هستند، اطلاعات صحیح و تایید شده در مورد تمام سیاست های عمومی ایالت سنگال را داشته باشند. این سایت به آدرس https://www.senegal-emergent.com/ قصد دارد مرجعی از نظر ارتباط در اجرای طرح سنگال در حال ظهور باشد. سایتی که تقریبا یک سال روی آن کار کردیم. هدف این بود که تمام اطلاعات، اطلاعات شفاف و معتبر در مورد تمام پروژه‌ها و اصلاحات شاخص برنامه سنگال در حال ظهور ارائه شود. در مقطعی مجبور شدیم به سنگالی‌ها، در هر کجا که هستند، و همچنین شرکای توسعه ای خود اجازه دهیم تا پلتفرمی داشته باشند که در آن همه اطلاعات را داشته باشیم.

وی همچنین رویکرد شفاف سایت را یادآور شد: در این سایت همه پروژه‌های PSE، پیشرفت ها، جاه طلبی‌های آنها را ارائه می دهیم، اما مشکلات پیش روی برخی پروژه‌ها را بدون کتمان هیچ اطلاعاتی برجسته کرده ایم. این سایت همچنین در نظر گرفته شده تا تعاملی باشد و به همه سنگالیها اجازه دهد در مورد موضوعات مختلف سؤال بپرسند، بنابراین شفافیت و مشارکت شهروندان را تقویت میکند. این سایت جدید اختصاص داده شده به PSE نشان دهنده نقطه عطف مهمی در استراتژی ارتباطی دولت در رابطه با طرح سنگال در حال ظهور است که دسترسی آسان به اطلاعات کلیدی در مورد پروژه‌ها و اصلاحات فعلی را فراهم می‌کند و در عین حال گفتگوی باز با شهروندان را ترویج می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-20 15:50

افزودن دیدگاه جدید