کدخبر :287683 پرینت
29 آبان 1402 - 12:54

رایتل؛ پلتفرم تنظیم کننده و تسهیل کننده ارائه خدمات به کارجویان با استفاده از داده‌ها

مدیرعامل رایتل، گفت: رایتل به عنوان اپراتور اشتغال کشور، پلتفرم تنظیم کننده و تسهیل کننده ارائه خدمات به کارجویان با استفاده از داده‌هاست و با اجرای طرح رصد و پایش اشتغال، به درگاه ملی خدمات و کسب و کارها تبدیل و به پایداری اشتغال منجر می‌شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم امضای تفاهم نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت کار و رایتل، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

حسین ملازاده، مدیرعامل رایتل در این مراسم، اظهار کرد: وظیفه ما نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال است؛ در فاز قبلی انتخاب استان، شهرستان و اپراتور را داشتیم و سپس تماس گرفته می‌شد. در فاز جدید تماس گروهی و ارسال پیامک در سه مرحله را خواهیم داشت تا بازخورد افراد ثبت و عملکرد اپراتورها مشخص شود تا بدین صورت فرآیند امتیاز دهی انجام شود.

وی، ادامه داد: با همکاری های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که باید زیست بوم اشتغال را بالغ تر کنیم تا تبدیل به اپراتور اشتغال شود.

مدیرعامل رایتل، افزود: راهبرد رایتل این است که اطلاعات کلان دولت را با استفاده از ظرفیت های خود استفاده کند و با همکاری دستگاه های اجرایی جلو ببرد تا در نهایت به پایدارسازی مشاغل کمک کند.

وی، خاطرنشان کرد: رایتل اپراتور اشتغال کشور است و از زیرساخت های مخابراتی، دانش، مهارت، نیروهای متخصص، ظرفیت حقوقی، بازاریابی، امکان تخصیص سیم کارت، ارائه طرح های تجاری ویژه و سامانه تلفنی برخوردار است.

وی، اعلام کرد: یکی از دستاوردهای طرح اشتغال، تولید کلان داده ار تجمیع اطلاعات طیف مختلف متقاضیان خدمت اشتغال است.

مدیرعامل رایتل، تاکید کرد: رایتل پلتفرم تنظیم کننده و تسهیل کننده ارائه خدمات به کارجویان با استفاده از داده ها است و در نهایت این طرح به درگاه ملی خدمات و کسب و کارها تبدیل و به پایداری اشتغال منجر می شود.

وی، اشاره کرد: پیش بینی ما این است که یک میلیون و ۵۰۰ کاربر ثبت شده در این درگاه داشته باشیم و از ۱۵۰ نفر، ۱۰ درصد افراد مشاوره دریافت خواهند کرد و انشالله پس از سه سال این رقم به ۹ میلیون و ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.