سواستفاده شیائومی از سقوط اپل!
با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگکنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آنخود کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، تحلیلگران حوزه دیجیتال معتقدند بهدنبال کاهش فروش اپل در چین، شیائومی رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و با تقویت جایگاه خود در بازار چین و هند از ماه ژوئن تاکنون ۲۰ میلیارد دلار به بازار خود افزوده و برنده اصلی این بازار بوده است.
شرکت کانترپوینت ریسرچ معتقد است شیائومی تنها برند میان پنج برند بزرگ دنیای موبایل است که هم از نظر رشد فصلی و هم رشد سالانه در فصل سوم ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد. این شرکت ادعا میکند که رشد شیائومی متأثر از تقویت جایگاه این برند در بازارهای مهمی نظیر چین و هند است.
با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگکنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آنخود کرده است.
«گوکول هریهاران»، تحلیلگر JPMorgan Chase اخیراً در یادداشتی درباره وضعیت مطلوب شیائومی صحبت کرده و فرصتهای رشد این غول چینی را بررسی کرده است.
وی دراین یادداشت معتقد است که شیائومی از افت فروش اپل در بازار چین بیشترین استفاده را کرده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید