کدخبر :287372 پرینت
22 آبان 1402 - 11:11

ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان همدان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان ضمن اعلام پیگیری پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر همدان، خواستار تسریع در اجرای این پروژه ملی در استان همدان شد و بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عباس صادقی پوریانی در جلسه شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان به آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و مشکلات موجود پرداخت و بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات شرکت مخابرات منطقه همدان، گفت: یکی از معضلات اصلی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرقت تجهیزات مخابراتی است و تامین تجهیزات جایگزین زمانبر است.

صادقی با بیان اینکه پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر همدان در حال پیگیری است، تصریح کرد: این طرح، یک طرح زیرساختی ارتباطی است که دسترسی تمامی شهروندان با اینترنت پرسرعت و پایدار فراهم می سازد و اجرای این طرح با جدیت در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد.

در ادامه جلسه، محمد نعیمی مدیرکل پست استان با ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت اداره کل پست به رشد 10 درصدی در ترافیک خدمات الکترونیکی اشاره و تصریح کرد: 12 درصد ترافیک مرسولات صادره، 19 درصد در مرسولات فروشگاه های برخط و افزایش 10 درصدی رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات باجه های قبول سفارشات، نشان از پیشرفت انجام ماموریت محوله است.

وی افزود: گسترش فناوری اطلاعات نه تنها سبب کمرنگ تر نشدن خدمات پستی نشده بلکه با سرویس های جدیدی که در بستر آی تی طراحی شده و خدماتی که متناسب با نیاز مردم ارائه می‌شود، نیاز پست و اهمیت آن به عنوان تکمیل کننده زنجیره خرید و فروش بیش از پیش مورد استقبال و توجه مردم و نهادها قرار گرفته است.

صادقی در پایان با اشاره به توزیع بهنگام توزیع گذرنامه توسط پست همدان و انجام اصلاحاتی در فرایند توزیع به منظور رفع مشکلات رسوب مرسولات، خبر داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.