کدخبر :286900 پرینت
10 آبان 1402 - 11:16

ببینید| وزیر کار: استقبال از کالا‌برگ الکترونیکی افزایش یافته است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استقبال از کالا‌برگ الکترونیکی در حال افزایش است و میزان فروشگاه‌ها به حدی رسیده که هر مشتری در هر منطقه‌ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (10 آبان ماه)، اظهار کرد: استقبال از کالا‌برگ الکترونیکی در حال افزایش است و میزان فروشگاه‌ها به حدی رسیده است که هر مشتری در هر منطقه‌ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

وی پیرامون دستمزد کارگران، گفت: قانونگذار تکلیف را مشخص کرده که شورای عالی کار به چه نحوی حداقل حقوق را تعیین کند و ما هم بر همین اساس حداقل حقوق را مشخص کردیم. البته توافقات بین کارگر و کارفرمایی درباره حقوق و دستمزد هرچه که باشد مورد تایید ما است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: در جلسات شورای عالی کار سه نفر از نمایندگان کارگران حضور دارند و ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند. خروجی جلسه آن مباحثی نبود که در فضای مجازی منعکس شد.

مرتضوی، اشاره کرد: در جلسه آتی شورای عالی کار به دنبال این هستیم که  اگر بشود در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.